Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

samsung sgh-s400i

• angela

Ik heb mijn mobiel best al lang en ik ptobeerde er telkens liedjes op te zetten….

Een paar dagen later ging ik naar de winkel waar ik hem had gekocht,ze konden daar niks vinden en belden met samsung ;;,,die zeiden>>>SORRY HET IS EEN DRUKFOUT GEWEEST DAT ER MP-3 OP ZAT<<<

• Manouk

hoe kan je die nummers met bluetooth overzetten naar je mobile telefoon??

Alvast bedankt

• hellz

heej

heb alle berichtjes es doorgelezen en kan maar 1 conclusie trekken: foute keuze dus!! majah bij mij werkt de BT ook niet foto's gaan nog maar muziek is niet toegestaan of de bestanden zijn te groot. Heb net geprobeerd een ringtone via I-mode te downloaden, ook dit raad ik jullie niet aan. Slechte kwaliteit en erg duur! als er nog tips zijn hoor ik het graag…

greetz hellz

• lean

hallo,

Als ik een bestand verstuur dat MWA. heet kan ik dat niet op mijn mobiel afspelen.hoe kan dat ? en kan ik dat veranderen ?zou erg fijn vinden als iemand mij kan helpen.

groetjes.

• mrmitchel

hallo, ik heb ook zo'n telefoon ik wil mp3 op me telefoo me vrienden sturen een liedje via hun mobiel naar mijn mobiel via (bt) maar dan zegt ie niet toegestaan weet iemand een oplossing

gr,,mrmitchel

• snorbal

Samsung kan lkkr de kanekr krijgen met hun naai acties

• niels

hey ip probeer nu al bijna een jaar lietjes op mijn telefoon te krijgen maar het lukt echt niet heeft iemand een idee

• Pietjekut

MIJNNEEEEE DOOOEEETT HEETT LEKKER WEELLL!!! EN IIK ZEEGG LEKKERPUHH NIIETT HOEEEE!(L)

• kevin

dat heb ik nou ook met de s400i dat probleem

• annemiek

hallo Vallie,

Hoe verzet ik die kanalen en waar kan ik ze vinden op mijn telefoon?