Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

samsung sgh-s400i

• vallie

dat kom om dat je er een niet goed bestand op zet je telefoon kanaaleen maar AAc of M4A of MID lets bestanden ontvangen ik had het weerst ook en nu lukt het wel

• samsung

weet iemand waar je zo'n datakabeltje kunt kopen!!!

• hoeft niet

ik heb nu een originele samsung datakabel. Maar het is hiernee ook niet mogelijk om grotere bestanden dan 500kb. over te zenden.

Ik heb ook al met samsung contact opgenomen en zei zeiden dat dit ook niet ging dus…

• Nic van Kooten

Heej,

Okay, dat vind ik heel vreemd, maar als het zo is, dan is het zo eh… Dan snap ik niet waarom zo'n limiet wordt ingebouwd! Dat is toch onzin..

Maar ik weet geen oplossing, zou het wel graag willen weten. Dus mocht je er nog achter komen…

Grtz,

Nic

• samsung

met zo'n kabel lukt het ook niet. Ik heb een orginele samsung kabel en de limiet blijft 500kb. ik heb ook al contact met samsung opgenomen en zij zeiden dat je ook zo niet meer kon verzenden.

duss..

• Tim

we zijn gewoon hard genaait door de mensen van samsung….

want er stond toch echt op mijn folder dat er ook mp3 mee kon worden afgespeeld…

ik ga hier echt een klacht over indienen

• N van Kooten

Idd, tis een naai-actie :(

Laat me iets weten als je er iets uit kunt halen!!! :-D

Suc6 iig!

Grtz

Nic

• rakhee

Hallo…

ik had even een vraagje. ik heb ook een samsung s400i maar ik probeer nu al een tijdje mp3 ‘s te veranderen naar aac bestanden Maar het wil mij niet lukken, ik heb ’Xilisoft Audio Converter' ook al gedownload maar ik snap er helemaal niks van.

weet iemand misschien hoe je mp3's om zet naar aac dan kan ik ze tenminste op mijn mobiel zetten.

groetjes.. Rakhee

• Nic van Kooten

Heey,

Zoals gezegd kun je met ‘Xilisoft Audio Converter’ je MP3's omzetten naar AAC. Maar er zijn talloze programma's, gratis of evaluatie versies. Het is gewoon een kwestie van googlen (op ‘aac converter’). Maar heb je iTunes, dan kun je dat ook gebruiken, AAC en M3U zijn namelijk extensies die de Ipod ed ook gebruikt!

Maar ikzelf heb het al opgegeven AAc's op mijn gsm te zetten, aangezien ik zowel via USB als Bluetooth met het probleem zit dat ik max. 500 kb (1/2 MB) kan versturen… Dat is niks, kun je geen fatsoenlijke muziek op je gsm zetten, of de kwaliteit is zo bagger dat je het niet eens wilt horen!

Maarja, je kunt het blijven proberen..

Suc6 & Grtz!

Nic

• Sanne

Hallo!

Ik lees hier zoveel problemen over de Samsung S400i… Dit toestel heb ik ook, ik heb op de Samsung site gezocht naar de specificaties over dit toestel maar dit toestel staat niet eens op de site vermeld!!!

Ik heb m nu een half jaar en hij is al 4 keer weg geweest voor reperatie…

Bij mij doet de BT het ook niet, en samsung doet iedere keer weer een software update. Dit haalt niets uit!

Het klopt ook dat het KPN gebeuren ervoor zorgt dat hij het niet doet, en in elke brief die ik krijg nadat ie weer weg geweest is staat dat er geen defect is maar dat het kan liggen aan de protocollen van verschillende merken telefoons voor BT. Hij zou het gewoon moeten doen als je iets uitwisseld met een andere telefoon die ook van samsung is. Dit is dus niet het geval!!! Ik ben er nu al een half jaar mee bezig, en er wordt niets aan gedaan vanuit samsung! Zij moeten niet iets aanprijzen in een advertentie als het niet eens goed werkt!!!

Ik hoop dat er een oplossing voor komt.

Sanne