Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

samsung sgh-s400i

• patrick

mijn bluetooth werkt niet helemaal zo als het moet.

hij kan geen apparaten vinden,ondanks dat alles ingeschakeld staat.

heb alles geprobeerd met een headset en geprobeerd om iets ter verzenden van telefoon naar telefoon beeld,muziek enz.

niets werkt weet iemand waar het aan ligt dan hoor ik dat graag.

p.s er staat ook niks hierover in de handleiding.

pat en rob

• Willemijn

Hey

Dat probleem heb ik dus ook met de sgh-s400i. Als ik een bestand wil ontvangen krijg ik de melding dat het niet is toegestaan. Krijg het probleem niet opgelost hoop dat ook iemand mij kan helpen.

Bedankt

• anoniem1

mischien is het bestand wat je naar je mobiel wil sturen, een bestand wat je mobiel niet pakt. Dat kan bijvoorbeeld zijn dat het een .gif plaatje is wat een .jpeg plaatje moet zijn.

• Rob en Pat

Het probleem is dat hij helemaal geen apparaten vind.

Dat is juist zo vreemd.

Hij heeft het even gedaan, er ging iets fout met m'n telefoon en heb de headset er uit gehaald, sindsdien ziet ie helemaal geen appatraten meer.

heeft iemand hier een oplossing voor.

B.v.d.

Groetjes Rob.

• Wizzard

Toestel heeft Software update nodig, die is beschikbaar bij Premium Point, let op:sommige toestellen hebben voorgeprogrammeerde “pairing-codes”.

• ronald

welke bestanden moet ik hebben om muziek te kunnen afspelen op mijn samsung s400 i sensation

wie kan me helpen

• mario

hoi met mario .ik heb ook dat probleem . het je al een bericht op gehad wat je moet doen . zo ja kan je mijn daar wat over vertellen. ik hoor van je vast bedank mario

• Nic

Hallo,

Ik heb ook een Samsung S400i toestel, en zit ook een beetje met dit probleem.

In de handleiding staat iets over *.AAC en *.M4A bestanden. Nadat ik met veel moeite een aantal van mijn MP3 bestanden omgezet had, bleek AAC bij mij niet te werken. En M4A klonk heel slecht. Daarbij kwam het probleem dat ik geen bestanden groter dan 500 Kb over kon zetten (via Bluetooth), terwijl er toch 13 MB geheugen op dit toestel zit! Ik zoek dus ook nog een fatsoenlijke oplossing…

In ieder geval kun je ook midi's op je gsm overzetten, die werken wel. Alleen is de kwaliteit van de muziek dan niet bepaald ‘mooi’ om te horen, en kun je het beter bij een mp3 speler houden..

Hopelijk heb je er een beetje aan… En zijn er nog anderen met oplossingen?

Gtrz, Nic

PS Converter voor Mp3 > aac, m4a of iets anders te krijgen op http://www.xilisoft.com/

• Niwi

Het probleem ligt bij de KPN, zij hebben dit toestel bij samsung besteld maar de software van de kpn erop laten zetten. hierdoor is het niet mogelijk om bv muziek via BT te verzenden of te ontvangen, dit is afgeschermd.

De kpn wil namelijk dat dit soort bestanden via de i-mode en zo worden verstuurd, hier verdienen zij namelijk aan.

Naar mijn idee is dit puur bedrog, zij adverteren namelijk met een toestel dat BT heeft, maar dit is niet volledig te gebruiken, volgens mij moet hier wat tegen te doen zijn.

Ik heb het toestel van mijn werkgever dus kan ik er niet veel aan doen, maar anders zou ik er waarschijnlijk op een of andere manier andere software op laten zetten.

Veel succes,

• Nic

Heej,

Okay dat wist ik niet! Maar andere software erop zetten? Ik heb er weleens iets van gehoord, maar ik zou geen enkel idee hebben waar ik zou moeten beginnen te zoeken? Heb jij enig idee? Al is het maar een site ofzo, iets waarmee ik kan beginnen.. Dat zou fijn zijn! En anders toch bedankt, anders had ik dit niet eens geweten!~

Adíos

Nic