Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Blue Tooth PC aansluitingskaart

• Mega

En nog een paar keer gewoon hetzelfde gedaan en ineens was er even een verbinding. Kreeg verbonden via virtuele com 4 maar in een popup stond gebruik com 0.

Ga naar de datasuite, de telefoon vraagt opnieuw om toestemming. Krijg ik dat er al een ander programma deze poort gebruikt! Com 0 kan ik in datasuite echter niet vinden! Grrr, gaat wel stapje voor stapje een stukje beter.

O ja, mijn internet gaat super traag als de bluetooth aanstaat! Zei je ook iets over maar bij mij staan de instellingen wel nog goed. Het werkt ook wel alleen super langzaam! Ik ga nog ff verder kloten!

• ben

Ik heb de moed opgegeven en run bluetooth onder windows ME… Toch hoop ik dat je er snel uitkomt!!!

• Mega

Ik heb de moed niet opgegeven en HET WERKT!!

Er was eigenlijk 1 kleinigheidje hoe ik verbinding moest maken, dankzij Tim is dat echter ook gelukt en ik deed het gewoon verkeerd. Verder heb ik alles een keer opnieuw geinstalleerd en toen werkte het. Wat er nu was moet je dus niet vragen, ik krijg nog steeds bij het opstarten een foutmelding en bij het verbinding maken 1 maar dan werkt alles toch gewoon.

Volhouden wordt dus beloont!

Allemaal bedankt voor jullie hulp, en Tim bedankt voor de gouden tip!

Mega

• The Mobile One

Tja… geen dank… Voor andere gebruikers: ALS JE NIET VEEL VERSTAND HEBT VAN COMPUTERS neem het niet in je hoofd om hiermee te gaan rotzooien, want het is zelfs voor een (redelijk) deskundige een kriem om het zaakje aan de gang te krijgen…

Groetjes,

The Mobile One

(Tim Wijkman)

www.timwijkman.i8.com

• pieter

Ik heb dus zelf ook een bluetooth-adapter maar heb (onder Windows XP) helemaal geen problemen ondervonden. Gebruik echter wel de meest recente drivers. Verstandig is dan ook om voor installatie even op de website van de leverancier te kijken voor nieuwe drivers, maar ook voor b.v. “Known issues”. Daardoor zijn veel problemen te voorkomen.

• @ppie

Ik heb vandaag een MSI bluetooth adapter gekocht en krijg 'm ook niet fatsoenlijk aan de praat (met Windows 98). Ik krijg iedere x foutmeldingen.

Ik heb samen met mijn buurman een kabelinternetverbinding via een Router. Ook heeft een vriend van mij een netwerk geinstalleerd om MP3' tjes van mijn PC naar die van hem over te zetten. Kan het aan één van die dingen liggen dat mijn bluetooth verbinding niet goed werkt en zo ja, wat kan ik eraan doen. Ik ben best bereid om het geinstalleerde netwerk te verwijderen als het daaraan ligt. Dat gebruik ik verder toch niet. Ik weet alleen niet hoe dat moet.

Of is het zo dat, als ik het netwerk verwijder, ik ook niet meer kan internetten? Ik weet redelijk wat af van computers, maar ik ben nu onderhand zo ver om dat hele bluetooth ding uit het raam te gooien.

Alvast bedankt voor de hulp. ;-)

P.S. Ik heb een Nokia 7650.

• Mega

Volgens mij ligt het niet aan je netwerk. Ik heb er hier ook een en na wat gekloot te hebben doet de bluetooth het gewoon goed met de 7650. Ik heb ook de msi usb adapter. De foutmeldingen die jij krijgt krijg ik ook, ik krijg ze niet weg maar negeer ze gewoon. De verbinding wordt bij mij wel gemaakt en de software werkt gewoon. Heeft me alleen ook 4 dagen gekost voordat ik hem aan de praat had.

Als je iets duidelijker bent over wat je wel en niet lukt en welke foutmeldingen je krijgt zal ik je proberen te helpen (zo goed als ik kan).

• Bauke van Harskamp

http://www.anotherurl.com/library/Nokia7650.htm

• Xander

Beste mede draadlozige…

Ik heb gisteren bij Mycom dat MSI geval gehaald (39 Euro was naar mijn idee een schappelijk prijsje). Om 9 uur was ik thuis en om 10 over 9 was ik al helemaal in mijn nopjes foto's aan het verzenden via de data suite. Overigens draai ik Windows XP Pro, misschien heeft het er wat mee te maken dat ik de service pack van Windows heb geistalleerd. Het ging allemaal heel eenvoudig, software van MSI installeren, telefoon zoeken, fout negeren (dat hij zegt dat de telefoon de verbinding meteen verbroken heeft ofzo) en dan veranderd dat icoontje onderaan in beeld en klaar is kees… ideaal. Meteen Bemused geinstalleerd en nu is mijn 7650 een afstandsbediening!!! helemaal goed.

Succes ermee

Xander van Waart

• Mega

Gelukkig werkt het bij jou wel allemaal goed. Bij mij nu ook maar die foutmelding blijf ik krijgen. Dat is blijkbaar toch iets wat iedereen blijft hebben.

Ff een vraagje over die afstandsbediening, hoe heb je dat gedaan? Lijkt me wel leuk maar heb geen idee hoe ik dat moet doen. Alvast bedankt voor je reactie.