Bij memo verkopen ze de msi voor 45 euro… Maar het is eveneens een hel om hem onder xp te laten draaien. Onder windows ME gaat het goed…
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDe meeste bluetooth-modules gebruiken de chipset van CSR. Zo ook de bluetooth ZIO en hoogstwaarschijnlijk ook de MSI adapter. Ikzelf heb een Jewel bluetooth-adapter (CSR) die in het begin ook veel problemen gaf met Windows 2000/XP. Na lang surfen heb ik goede drivers gevonden op de website van Acer, en nu zijn alle problemen verholpen.
Voor meer info:
http://support.acer-euro.com/drivers/communication/usb_bluetooth.html
Nou ik heb dus de MSI Bluetooth USB adapter van Mycom gehaald. Hij was binnen en ik plug hem in. Installeer de cd en alles lijkt goed te gaan. Na de installatie moet ik opnieuw starten en krijg ik meteen de melding:
BTTray:
ERROR: Unable to start the bluetooth stack service!!
Klik ik deze melding weg en ga ik gewoon verder krijg ik nog meer foutmeldingen (als ik met de bluetooth werk)
Rundll32 fout
Explorer in SHDOCVW.DLL fout
Explorer in MFC42.DLL fout
Bttray in WBTAPI.DLL
Ik weet niet wat deze meldingen allemaal betekenen maar weet wel dat ik geen verbinding krijg met mijn telefoon! Vanuit mijn telefoon kan ik ook geen paar vormen met mijn pc en vanuit de pc krijg ik dus een foutmelding!
Heb al vanalles geprobeerd maar weet niet zoveel van pc's af. Wie kan mij helpen?
Probeer eens te de-installeren en opnieuw te installeren… Volg vervolgens het hele vehaal wat ik eerder schreef in deze topic, misschien doet ‘ie het dan wel. Kreeg eerst ook een hele reeks foutmeldingen voordat ’ie het deed. Windows is schijnbaar niet zo blij met blue tooth en Syberian OS…
Wat de foutmeldingen precies betekenen kan ik helaas ook niet zeggen… Het enige wat ik kan zeggen: blijf proberen en het lukt vanzelf. Geef vooral de moed niet op, want Windows heeft GEDULD nodig… Daarom zuigt het ook zo ;-)
Succes,
The Mobile One
http://www.timwijkman.i8.com
Ik heb je hele verhaal net gelezen en tot nu toe klopt het aardig. De software liep eerst ook vast maar na verschillende keren opnieuw installeren lijkt het te werken alleen die foutmeldingen. Soms vind de pc de tel trouwens wel en moet ik een pin ingeven. Deze toets ik op beide apparaten hetzelfde in maar dan krijg ik weer een foutmelding. Als ik de beveiliging uit zet op de tel vraagt hij of ik de verbinding wil accepteren. Ik klik dan op ja en staat er in mijn beeld toegang geweigerd door ander toestel! Ik ga het nog een keer proberen.
Weet nu wat jullie bedoelen ;-)
Nou, dan ben je al heel ver: Maak verbinding. Je krijgt een foutmelding, maar de verbinding is er toch, dit zie je aan het icoon van de telefoon dat (als het goed is) van kleur veranderd met wat pijltjes erin…
Je kunt dan in “my blue tooth places” in de inbox bestanden vanaf je computer plaatsen. Met de Datasuite van Nokia (als je een nokia hebt) kunt je afbeeldingen van je telefoon naar je pc laden… dat gaat helaas niet via de inbox…
Succes… Hier ben ik na veel proberen ook achter gekomen en nu werkt het telkens weer op nieuw gewoon goed. Maar ik blijf nog steeds foutmeldingen krijgen, maar trek je daar maar niets van aan, dat doet de buggie windows :-(
Succes,
The Mobile One
Ja ik heb een nokia en het nog eens allemaal opnieuw gedaan. Ik krijg idd foutmeldingen maar negeer die. Dan ga ik naar My bluetooth places en add bluetooth connection. Delecteer de telefoon en make serial connection. Deze komt dan erbij bij my bluetooth places. Hierop dubbelklik ik en krijg in de telefoon een melding voor een pincode. Wat ik ook intoets, connection failed. Weet ook niet waar ik de pin in de pc moet instellen.
Vanuit de telefoon een verbinding maken lukt al helemaal niet. Kan geen paar vormen krijg ik dan. De datasuite van Nokia kan ik ook niet opstarten. Moet eerst een verbinding maken staat er dan. Verder kom ik dus niet!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?