Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Blue Tooth PC aansluitingskaart

• The Mobile One

Ik heb dat soort ervaringen ook met MyCom. Ik heb letterlijk WEKEN zitten wachten op mijn broadband router. Kijk eens bij Alternate, dat is echt een goed en snel alternatief. Ik had mijn blue tooth module binnen 2 dagen na bestelling via de post binnen!

Succes,

The Mobile One

• Mega

Heb ik al geprobeerd te kijken maar ik vind hem daar niet. Help me even op weg dan.

www.alternate.nl?

en dan? Zoek ik op bluetooth en zijn er geen resultaten!

• Mega

Sorry, nu heb ik er wel een paar. Jij bedoelde de ZIO toch? Die van 49,00 eur? Is zo te zien ook een kleine USB Stick of is die niet goed?

• The Mobile One

Ik heb voor je gekeken en ik vind weldegelijk zoekresultaten. Ik zocht eveneens op “bluetooth” in snelzoeken, rechts bovenin het scherm. Hierop krijg ik 8 bluetooth producten te zien en wat van modems…

Probeer het nog eens zou ik zeggen en laat me weten als het nóg niet lukt.

Succes!

The Mobile One

• The Mobile One

Die ZIO heb ik idd ook, is ongeveer 3 cm lang, 1 cm breed, en 0,5 mm dik.

Onder XP is het een hel om ‘m aan de praat te krijgen (zie mijn verhaal van eerder vandaag) maar als ’ie aan de praat is, werkt het perfect. Waarschijnlijk is het onder een lagere versie van windows beter te draaien.

Groetjes,

Tim

• Mega

Ja ik heb hem ook gevonden nu. Weet niet wat het was net dan. 1 nadeeltje, hier kost dezelfde (MSI module) me totaal 72,50 i.p.v. 45,00 bij de mycom. Sorry maar dat vind ik een groot verschil, dan wacht ik nog maar eerst even. Als het echt niet lukt kan ik hem altijd nog bestellen.

• Mega

Dat verhaal heb ik gelezen ja. Ik denk niet dat ik zo goed met pc's ben dus wil toch even wachten en dan de MSI adapter proberen.

• The Mobile One

Daar heb je idd gelijk in… Laat ff weten als je eventueel die andere module hebt van de MyCom en of je daar ook zoveel problemen mee hebt om 'm aan de gang te krijgen…

Succes!

The Mobile One

• Mega

Natuurlijk laat ik wat weten. Ik probeer alleen de klantenservice te bellen maar steeds word de verbinding meteen verbroken. Kun je die niet met een mobiele bellen ofzo? Naar de winkel in eindhoven bellen wordt ik namenlijk ook niet veel wijzer van maar het 0800 nummer krijg ik niet te pakken! Grrr, als iets niet lukt zit alles tegen ;)

• The Mobile One

Daar weet ik niet zo veel vanaf. Ik bel altijd mobiel, en ik bel altijd het nummer van de winkel in Eindhoven (040-296 2762), en daar weten ze meestal wel antwoord op mijn vragen…

Succes,

Tim