Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bleusoleil doet het niet

• foonfreak

gewoon op google packet.dll intypen en dan downloaden

hij zou het moeten doen

• dirk

hoi Kheb via google het packet dll gedownload en in de map van bleu soleil gesleept en hij doet het ook in het nederlands,maar kweet nog niet hoe het werkt om bestanden over te zetten.groetjes

• dirk

hoi,khad ook problemen dat hij het packet dll niet vond kheb deze gedownload via google gewoon packet dll intikken en deze site dan openen downloaden en in je map van bleu soleil slepen en bij mij werkt het nu prefect ook in het nederlands en de overdracht gaat snel. groetjes

• SOBHI

debbie schreef:

>

> hallo!

> wie kan mij alsjeblieft helpen?

> Ik heb een bluetooth dongle van denqbar met de software bleu

> soleil 1.6

> eerst had ik het probleem dat het bestand packet dll ontbrak.

> nu start het programma op tot het hoofdmenu en geeft dan een

> foutmelding van microsoft.. en sluit dan meteen af.. ik heb

> al verschillende versie van blue soleil gedownload maar niets

> helpt! weet iemand wat ik nog kan proberen?

> alvast bedankt groetjes Debbie

• Lieven

Kan packet.dll niet downloaden. Kan enkel openen of opslaan en niet installeren.

Hoe komt dat?

• Richard

Bij mij ook hetzelfde probleem.

Ik heb op www.scs-online bij drivers dll het packet gedownload en geinstalleerd en werkt weer perfect.

Grtz, Richard

• albert

dan moet je even op internet gaan en dan bij google in typen packet.dll downloaden en dan als je die gedownload hebt dan ga je naar deze computer,, ,,station c ,,programs filles,,, ivt corporaition ,, bluethooth,, en dan heb je een scherm van wat je gedowload hebt dan sleep je packet.dll mee naar de map van bluetooth en dan hoort het bluetooth het te doen.

• André vanElmpt

LS

Net als alle andermn op het prikbord, kanik ook roepen `` Hij doet het niet.``

Wat ik ook probeer, tijdens de instalatie krijg ik vannVISTA een popup dat er een fout in de software is gevonden en dus de zaak niet kan worden geinstleerd…wat dan ook niet gebeurd……

Wat moet ik Nu:::::

André van Elmpt

amsterdam

• Robin

Ik heb hem kunne installe door package.dll van google te downloade en in system32 te zette en dan moet je Bluesoleil installeren en dan lukt het wel volgens mij maar ik heb nog een probleempje hij staat op grijs en staat uit en zegt steeds: please insert a bluetooth device ik weet niet hoe ik verder kan. en ik kan op niks drukken. en ik heb geen naam en me PAN IP is allemaal nullen 00.00.00.00.00 en zo gaat het door

ik hoop dat jullie een oplossing hebben

dankje robin

• Robin

Ik heb hem kunne installe door package.dll van google te downloade en in system32 te zette en dan moet je Bluesoleil installeren en dan lukt het wel volgens mij maar ik heb nog een probleempje hij staat op grijs en staat uit en zegt steeds: please insert a bluetooth device ik weet niet hoe ik verder kan. en ik kan op niks drukken. en ik heb geen naam en me PAN IP is allemaal nullen 00.00.00.00.00 en zo gaat het door

ik hoop dat jullie een oplossing hebben

dankje robin