Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bleusoleil doet het niet

• serdal

taal in het engels installeren. Geeft problemen als je het in NL installeert.

succes

• vanessa

bij mij is de software nu geinstalleerd maar als ik hem opstart blijft hij staan op bezig met verbinden met mijn bluetooth.

ik kan dus verder ook niks doen ik kan ook niet in het menu komen.

mijn pa ip blijft ook op 0 staan.

weet iemand hoe ik kan zorgen dat het gaat werken.

groetjes vanessa

• vanessa

ik heb hem nu idd in het engels geinstalleerd en nu doet hij het wel.

vind wel dat ze dus de software niet goed gemaakt hebben omdat hij het in het nederlands niet doet dat hadden ze erbij moeten vermelden.

maar nu doet hij het tenminste wel.

groetjes vanessa

• sandra

ik heb een ander probleem. en heb al van alles geprobeert. ik heb de boel geinstaleert en idd eerst het probleem met die dll file en das opgelosd en toen kreeg ik het startprogramma en het is me dan ook gelukt om de pc de telefoon te laten vinden en vv maar das dan ook alles . nu wil mijn telefoon de lijsten van de diensten van mijn pc afhalen en daarin kan ie niks vinden en dus lukt het me ook niet om bestanden van mijn pc naar mijn telefoon over te laten brengen.. wie kan me hiermee helpen.. het zal wel aan instellingen liggen maar ik weet het niet meer

• Cor

Wat een gedoe. Koop je een Sweex bluetooth adapter, zit er een CDRom voor LAN bij. Uren bezig om het spul aan de praat te krijgen, doet het niet. Driver van de site afgehaald, zelfde probleem. De driver voor type 30 is niet te vinden….. Vraagt het om BlueSoleil software die niet bijgeleverd is…. Echt weer een Nederlands product ! Sweex…..swakjes… Ik ben boos, heel boos, want er stond al software die het WEL deed… van bluesoleil. Die nu weg is…..

• leon

ik heb versie 1.6 en 2.1.3.0

maar hoe krijg je die aangeleverd

1.6 is 36 mb groot en 2.1.3.0 is 28 mb groot

nl + eng

groetjes leon

• mike

probeer het bestand packet.dll naar de map van windows te plakken. misschien dot hij het dan wel. groeten mike

• sandra

neej je moet het bestand in de map van bleusoleil plakken en dan doet ie het wel ik had dat probleem ook.. net als zovele hier denk ik

• M

ik had ook al die problemen..

mis je packet.ddl.. ga dan naar http://www.scs-online.nl/?page=drivers en dan bij de P van packet

daarna installeren.. ENGELS installeren en niet NEDERLANDS..

en dan moet die het toch echt doen.

• M

sorry niet drivers maar DLL bestanden (links)