Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie wil me een handje helpen

• kimmi99

Ik heb een vriendje in het buitenland en zou graag veel met hem willen smsen, nu heb ik daar niet zoveel geld voor, nu zag van een ander iemand een linkje staan en heb mij aangemeld via de site en kreeg daar netjes 20 credits voor om gratis te smsen.

Maar jullie voelen hem al komen het is op de credits dan, nu zag ik staan dat ik ook credits kon verdienen en dat ik mensen zou willen vragenom zich ook aan te melden, via een persoonlijke links deze dus www.SMScity.nl/?memid=909476909476

je zou mij en mijn vriendje heel blij maken als jij je ook zou willen aan melden zodat ik weer ff vooruit kan.

zit zelf op school en ja dan groeit het geld je niet op je rug.

Dus wie zou mij aan wat LIEFDE willen helpen in dit nieuwe jaar en dan lid te willen worden wat overigens ook gratis is hoor maar dan krijg ik weer een paar credits.

Je maakt mij en me vriendje erg blij alvats bedankt voor jullie hulp.

En en allemaal een gelukkig en vooral een liefde vol jaar.

Dikke kus kimmi99

• ilicom.nl

als je een nieuwe tMobile sim kaart koopt (10 euro) krijg je de eerste maand 800 smsjes gratis

Met vriendelijke groet,

ilker

Hotting auto elektronica Zaandam

info@ilicom.nl

• ik

Ken je het woord: werken?

Nu in een zin: werken voor je geld!!!

Vakkenvullen, krantenwijk ofzo?