Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mp3 op nokia 6300

• Peetjuh

Hallo allemaal,

Misschien kan iemand van jullie ons helpen,

wij hebben een nokia 6300 (met bluetooth) En we hebben al diverse foto's

van pc naar telefoon en andersom gestuurd. Nu zijn we aan het proberen dat met mp3tjes ook te doen, maar gisterenavond lukte het met 1 mp3, daarna wilde het niet meer, wat ik ook probeer, ik krijg steeds een venstertje met de mededeling dat de overdracht mislukt is.

Ik heb de software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft ook niet geholpen. Heeft iemand een tip?

Groetjes, Peetjuh

• GJ57

Wel voldoende ruimte op je schijfje in de Nokia?

• Peetjuh

Bedankt voor je reactie! Blond als ik ben was dat inderdaad het probleem,

er zit wel een geheugenkaartje in, maar als ik muziek (via bluetooth) op m'n foon zet komt het niet meteen op het geheugenkaartje, daarom kan ik maar 1 nummer per keer doen, dan verplaatsen naar de geheugenkaart en dan het volgende nummer. Is dat altijd zo? Of kan ik het ook meteen naar het geheugenkaartje plaatsen?

Groetjes,

Petra

• GJ57

helaas, ik zal vanavond nog eens even wat proberen met mijn toestel. Nu weet ik het niet.

• Peetjuh

Geen probleem, ik ben al lang blij dat je mee wilt denken, ik heb voor het eerst een telefoon met mp3 en radio (en zelfs voor het eerst een kleurenscherm) ik weet niet wat me overkomt *grin*GJ57 schreef:

>

> helaas, ik zal vanavond nog eens even wat proberen met mijn

> toestel. Nu weet ik het niet.

• GJ57

op de site van nokia staat een en ander wel vermeld maar is een boel blader werk. Misschien gewoon naar je verkoper gaan, die jongens zijn daar vaak erg handig in en dan heb je het met tien tellen in orde.

Suces.

• GJ57

Heb je niet de mogelijkheid om een usb aan te sluiten op je pc zodat je de boel in keer kunt verslepen naar de juiste plek?

• Peetjuh

Hoi!

Nee, dat heb ik niet, ja wel op de pc, maar niet aan m'n telefoon.

Bij de winkel heb ik het gisteren gevraagd, maar ze wist het niet,

maar ik heb wel even zitten surfen en gezien dat je een soort ‘adapter’

kan kopen voor je geheugenkaartje. Dus als ik er niet uitkom is dat

ook nog een mogelijkheid!

Groet,

Petra

• luukow

hallo

je moet het geheugenkaartje in de adaptor stoppen dan word het gewoon een kaartje wat ook in een digitaal fototoestel zit die kan je (als je een aansluitingdaarvoorhebt) in de computer stoppen en dan op dat kaartje zetten en klaar is kees.

gr luukow

• luukow

sorry moet zijn: aansluiting daarvoor hebt