Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

fotos

• pierre

hallo wie kan mij vertellen hoe ik fotos van mijn telefoon naar pc kan over zetten via bleutootht .wat heb ik daar voor nodig ik weet het echt niet ,ik heb geen kabel dus wat moet ik hebben of doen om dat te kunnen .ik heb een sonny ericson.k320i bij voorbaat dank

groet pierre

• gj57

Je hebt niks nodig behalve het feit dat zowel op je telefoon als je pc bluetooth moet zitten. Als dat het geval is werkt het meestal zo. Zoek op je tel bluetooth, activeer dat indien nodig, en ga dan op zoek via het menu in de telefoon naar een apparaat (je pc ) dat signalen uitzendt. Daarna wijst het zich vanzelf. (code 0.0.0.0 of 1.2.3.4 zonder de punten)

• pierre

bedankt .gj57 ik heb het gevonden ik heb bleutooht op mij gsm .maar hij vind geen nieuw apparaat .nu wil ik weten hoe krijg je bleutooht op je pc .dat kan ik niet vinden .groet pierre

• @$

Bij een telefoonwinkel zijn USB blue-tooth sticks te koop .Ze kosten ongeveer €10