Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hulp nodig

• gina

mijn probleem is het volgende; nieuwe telefoon ( nokia 7373 ) met bluetooth aangeschaft, een usb stick op de laptop om ringtones e.d door te sturen naar mijn telefoon.

Via limewire zowel ringtones mp3 gedownload en muziek mp3.

het doorsturen van de laptop naar de telefoon van de ringtones was geen enkel probleem maar om de een of andere reden lukt het niet om de muziek mp3's doorgezonden te krijgen, na 2/3 van het doorzenden stopt het en krijg ik de mededeling dat de transfer has been failed.

Hoe kan dit??? en wat is de oplossing ???

• DE_GEKSTE

je kan dit denk ik beter op het gsm prikbord vragen dan krijg je wel antwoord

http://www.prikpagina.nl/list.php?num=281

• Saskia

Hallo Gina,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik vroeg me af of jij de oplossing al hebt ondertussen? Dan hoor ik het graag.

Groetjes

Saskia

• Johannes

dat is waarschijnlijk om dat de bestandjes te groot zijn om te ontvangen.ik heb het ook wel eens gehad met een qtek gsm kon ik wel ontvan en met een nokia niet.door dat de muziek mp 3 bestand waarschijnlijk veeeeeeel groter is