Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bluetooth in configuratiescherm?

• anna

Halloooooo,

Ben al een paar weken aan het modderen met mijn bluetooth dongle. Ik heb een Samsung x680. en zou graag willen dat alles werkte zoals het werken moet. Heb al verschillende keren bluetooth moeten installeren omdat alles opeens weg was. Nu hoorde ik pas dat ik hem beter kan installeren zonder schijfje.

Als ik de stick in de pc doe, dan geeft hij wel aan dat er nieuwe software is gevonden maar ik raak niet verder want in mijn configuratiescherm staat nergens een icoontje met bluetoot apparaten. Hoe kan ik dat tevoorschijn halen en waar……??? wie o wie kan me helpen…

ps. Ik heb windows xp met service pack2

Alvast bedankt

Anna

• Henry Huizer

Je onderwerp dateerd al vanaf jan 2007 maar toch…

Ik zit met hetzelfde probleem : ik heb geen icoontje van bluetooth in het configuratie scherm. Ik heb inmiddels al wel achterhaald dat het een update betreft waarbij het bluetooth-verhaal aan gepast word en heb nu het probleem dat ik die update dus nergens vinden kan.

Mijn vraag is dan ook : hoe heb jij destijds dat verdraaide icoontje in je configuratiescherm getoverd ??

Zodat je wel bluetooth kan configureren?

Ik hoor het erg graag .

groeten H. Huizer