Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Samsung S400i bluetooth

• Perry

Hey!

Als ik een MUZIEKbestand met bluetooth probeert te ontvangen, lukt dit niet en krijg ik de foutmelding(error dus) : Niet Toegestaan

Als ik een videobestand of wat dan ook doet lukt dit wel, weet iemand de oplossing?

Groetjes perry

• samsung

ik heb ook de s400i maar je telefoon kan alleen aac bestanden bij muziek afspelen. Je moet het dus converteren naar aac bijv. met i tunes

groeten

• Pam

Ik zit met een meer fundamenteel probleem: wat ik ook doe bluetooth werkt niet, omdat de telefoon geen “eigenschappen” heeft. Ook op de Samsung site gezocht, maar daar kènnen ze de S400i niet eens.

Kan iemand helpen?

• Manouk

Hoe doe je dat dan via i-tunes doen en hoe kan je dat dan converteren naar je bluetooth enzo en dan ook nog in aac ??

Groetjes

• aap

Jaa ik weet het, het is waarschijnlijk een bestand van mp3, mp3bestand dus en die kunnen niet op je mobiel want het heeft geen mp3 spelerPerry schreef:

>

> Hey!

>

> Als ik een MUZIEKbestand met bluetooth probeert te ontvangen,

> lukt dit niet en krijg ik de foutmelding(error dus) : Niet

> Toegestaan

>

> Als ik een videobestand of wat dan ook doet lukt dit wel,

> weet iemand de oplossing?

>

> Groetjes perry

• judith

heel raar ik heb ook deze telefoon en idd de muziek bestnaden kunnen niet door gezonden worden naar mij

en vind het vreemd dat de telefoon bij samsung niet op de site staan

maar goed weet iemand hoe je aan aac bestanden kunt komen met bv i tunes???

want ik snap daar dus helemaal niks van

• Terry

Heej,

als ik een video of foto of muziek op me telefoon wil zetten komt er (error dus) : Niet Toegestaan

kunnen jullie me helpen om het wel op me telefoon te krijgen..?

groetjes,

Terry