Hoi.Wie weet of ik een ringtone ergens van het internet kan dowloden met mij bluetooth?????
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsKan wel met WAP/GPRS. Via de Club Nokia wapsite bijvoorbeeld, en vast nog wel meer. En volgens mij kun je ook via je thuis-internet verbinding wel ringtones op laten sturen, veelal betaald maar gratis moet ook vast te vinden zijn..
Bluetooth is voor verbinding met andere telefoons in je directe nabijheid, of apparaten (computers, TomTom's etc.)
Als jij een downloud programma (Limewire, Gnuttela, Kazaa ) op jou computer hebt en uiteraard een Bluetooth dongel, kan jij alles gewoon overzetten op je mobiel…..
Bv. met die progje zoeken op soundfx o.i.d. “soundfile” opslaan als mp3 of midi wat voor jou toestel het beste is, en dan versturen met de bluetooth naar jou toestel, lekker makkelijk en GRATIS.
OF je kan zoeken bij Altavista, mp3/Audio een van deze links opslaan en versturen naar jou Mobiel
Op deze manier heb IK de leukste / mafste beltonen, for free !!
Anton uit Heerenveen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?