Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bluetooth samsung e720

• Danny

Ik heb vanmiddag een bluetooth usb 2.0 adapter gekocht van sitecom om mijn samsung e720 te verbinden met mijn computer, vergeet het dus maar de bluetooth adapter is wel geinstaleerd maar werken ho maar als ik verbinding wil maken met mijn telefoon dan krijg ik in het schermpje van mijn samsung te zien dat ik een pincode moet invoeren en wat ik dan ook invoor er staat dat hij niet gekoppeld kan worden terwijl ie de bluetooth adapter wel herkend wie o wie kan mij hier mee helpen,

alvast bedankt

Danny

• Nino

Hallo Danny,

Er wordt aan beide kanten om een pin code gevraagd. Het eerst aan de kant waarmee je de verbinding tot stand brengt. Nadat je aan deze kant de PIN code hebt ingevoerd wordt, als bevestiging, bij de ontvanger ook gevraagd om (dezelfde) PIN code in te voeren.

Ik heb aan beide kanten 0000 ingevoerd en kreeg direct verbinding. Dit weliswaar met een laptop met ingebouwde bluetooth maar dat mag volgens mij niets uitmaken.

Succes, Nino.