Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bluetooth samsung E720

• tamara

Ik heb een Samsung E720, maar maakt het nog uit welke bluetooth stick ik moet gebruiken? En zit er dan software bij of moet ik dat er apart bij kopen?

• tamara

heb er al eentje gekocht en hoefde niet eens de software te installeren.

• Zorba

Welke heb je gekocht ?

• tamara

Heb een cellink bta3120 (gewoon eentje gehaald bij de Belcompany). Is ideaal.

Heb hem in de computer gedaan en mijn mobiel aangezet op bluetooth en verder gewoon volgen wat er staat. Stelde niets voor (op zich ben ik niet zo technisch) dus een kind kan de was doen. kostte 25 euro.

• Prutser

even een vraagje van een leek. Ik heb net een samsung gekocht, wel een ander nummertje maar ik vraag me af hoe krijg je muziek erop?? Je moet dus iets kopen? Het zit niet standaard in die doos die erbij zit? Ik dacht je zet je 06 op zoeken en hij vindt je pc. Ik ben dus helemaal niet technisch. Wie helpt me een stukje op weg? Wat moet ik in de winkel kopen?

• DE_GEKSTE

bluetoothstik

• .

kan je de toetsen aan de buitenkant van de samsung e720 ook blokkeren en is de batterij van de samsung e720 snel op?