Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bleusoleil doet het niet

• debbie

hallo!

wie kan mij alsjeblieft helpen?

Ik heb een bluetooth dongle van denqbar met de software bleu soleil 1.6

eerst had ik het probleem dat het bestand packet dll ontbrak.

nu start het programma op tot het hoofdmenu en geeft dan een foutmelding van microsoft.. en sluit dan meteen af.. ik heb al verschillende versie van blue soleil gedownload maar niets helpt! weet iemand wat ik nog kan proberen?

alvast bedankt groetjes Debbie

• martin

hallo debbie,

ik heb het zelfde probleem als jij eerst had , er komt een foutmelding dat hij het bestand packet.dll niet kan vinden.

hoe heb jij dit probleem opgelost en heb je al meer reactie gehad op jou vraag ?

heb jij toevallig de stick via internet gekocht??

ik hoop nog van je te horen,

met vriendelijke groeten van martin woertman

• els bruggink

ik heb hetzelfde probleem met mijn blutooth. Heb hem via internet gekocht.

Gr. Els

• martin woertman

hallo els,

ik heb de tip gekregen om naar www.scs-online.nl te gaan en links in de kolom bij drivers het bestand packet.dll op te halen en dat in de dir van bleutooth te zetten.

het werkt bij mij perfect en heb over grote afstand bleutooth verbindingen.

ik hoop dat je er wat aan hebt.

met vriendelijke groeten van martin woertman

• jolanda

Ik heb hetzelfde probleem, ook via internet gekocht!!

Bedankt voor de tip Martin hoop dat het me gaat lukken!!!

• jolanda

Nou het lukt me voor geen meter!! Ik kom er niet uit

van alles gedownlaod en ik kom geen meter verder! Hij doet het gewoon niet! Hij blift aangeven at ie packert.dll mist!

• Leon

Ik heb de stick in de winkel gekocht.

Geinstalleerd op win xp prof geeft geen problemen.

Geinstalleerd op win xp home dan kan hij packet.dll niet vinden.

Ik kom verder ook niet vooruit.

We zullen verder zoeken.

Groetjes Leon

• kimberly

hallo, ik heb ook een probleem met bluesoleil,

ik heb windows xp en een nokia 6111 (als die zo heet die rose iig)

foto's zenden van comp naar tel en van tel naar comp lukt wel maar liedjes dat lukt niet, wel van tel naar comp maar van comp naar tel niet. dan geeft hij aal :“failed to send objects” weet iemand wat ik kan doen?

• kimberly

nee bij mij geeft hij niet aan dat hij dat bestandje mist… hij is wel aan het verzenden maar dan geeft hij aan dat het niet gelukt is (in het engels)

het vreemde is dat ik 2dagen geleden wel een liedje van mijn com heb kunnen versturen, maar nu doet hij het weer niet. plaatjes doen het trouwens wel :s snap ter echt helemaal niks meer van! pfffffffffff

• Leon

Ik dacht dat ik hem aan de praat had want ik kon alles verzenden en ontvangen via bleutooth.

Toen ik het later weer wilde gebruiken werkte het niet meer dwz ik krijg geen verbinding meer met mijn gsm.

Ik breng dat ding terug naar de winkel want dit is geen doen.

Groetjes Leon