Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sharp903 communiceert niet met handset manager

• Michel

Ik heb sindskort een Sharp903, erg leuke telefoon. Ik heb direct een bluetooth sitecom aangeschaft. Sharp heeft een programma Handset Manager waarmee ik vanalles kan uitwisselen tussen de sharp en de pc. Nou kan het programma echter de telefoon niet vinden, heb alle poorten van de bluetooth sitecom al geprobeerd.

Maar mijn pc en de sharp communiceren er vrolijk op los, ik kan afbeeldingen, mp3 etc versturen en ontvangen op/met beiden. Alleen dit gaat per stuk. Via de Handset Manager zou ik aan bestandsbeheer kunnen doen en dat werkt makkelijker.

Wie herkent dit probleem en zou mij willen helpen.

Michel

• Rien

Ik heb hetzelfde probleem met m'n Sharp GX29. Sharp's software is ronduit k*t. Andere (shareware) phone managers communiceren zonder problemen met m'n mobiel via BlueTooth, maar Sharp's eigen software vertikt het. Waardeloze zooi.

• Henk

Beste Rien, ik dek dat ik heb uitgevonden hoe het werkt, ik heb de hele avond zitten klooien en toen nog een keer de gebruiksaanwijzing gedownload en toen las ik dat je eerst bij verbindingen: pc-software moet kiezen, dan blue tooth activeren (als bluetooth geactiveerd is eerst deactiveren), dan kies je voor dgegevensoverdracht en dan kan de handset manager pas communiceren met je telefoon.

Ik begrijp niet waarom het zo moeilijk moet, maar het werkt nu wel eindelijk.