Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ok bij mij werkt het niet

• chantal

hoi hoi,,

ook bij mij werkt het niet het programma heb ik geinstaleerd op de pc met een stikje maar als ik dan muziek naar mijn tel wil kopieren via bluetooth geeft hij aan dat hij de apparaten niet kan herkennen!!! heel raar ,,

nu heb ikzelf al verder gezocht en bleek dat ik een vinkje bij de instellingen moest aan vinken namelijk dectectie inschakelen TOCH?? maar als ik dat doe komt er ook te staan fout opgetreden instellingen niet opgeslagen!! dus dat gaat niet,, ik heb het programma er al een paar x opnieuw opgezet maar het lukt niet!! kan iemand mijn helpen!!! of weet wat ik moet doen!! alvast bedankt!!

• mike

Ditzelfdde wat jij heb heb ik dus ook met mn nokia 6230 i .pc suite werkt gewoon niet terwijl de dongle dus wel werkt.Wie kan er eeen oplossing voor verzinnen ..????? mail me greets mike

• Julia

Hey,

Het software programma dat Nokia erbij levert gaat niet samen met Nokia PC Suite. Ik heb precies hetzelfde gehad. Hier komt de oplossing :

Ten eerste alle software verwijderen (Nokia PC Suite en die van dat kleine cd-rommetje). Geeft dat kleine schijfje maar gelijk een slinger naar de afvalbalk.

Vervolgens ga je naar de site van Nokia en download je vanaf de site Nokia PC suite. Hierna ga je naar de site van Medion, www.medion.com en download hier het benodigde stukje software. Klaar is Julia ………………….

Ik heb ook de Nokia 6230i en het werkt perfect. Tip : bluetooth is wel traag om muziek naar je telefoon te zetten. Mijn tip : haal gewoon de geheugen kaart uit je telefoon (zit onder de batterij) en stop die vervolgens in je PC. Vervolgens sleep je al de bestanden die je op je mobiel wilt naar de geheugenkaart.

Vragen ? ik hoor het wel.

Succes en groetjes an Julia