Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Probleem: Bluetooth van GMS naar PC...

• Phoebeltje

Hoihoi,

Ik probeer tevergeefs via me bluetooth een foto vanaf mijn mobiel naar mn pc te versturen.

Ik klik via een foto op verzenden via: bluetooth

zoek naar een apparaat; waar hij vervolgens het app;PHOEBELTJE vind

en als ik erop klik krijg ik vrijwel gelijk de melding:

Lijst met diensten niet gevonden. Opnieuw proberen werkt niet want hij blijft hetzelfde keer op keer doen.

De naam etc op mijn PC is ook Phoebeltje.

Ik begrijp ook niet naar welke lijst met diensten hij verwijst. Ik herken alleen #6 genaamd: Bluetooth diensten, maar deze geven alleen uitleg over diverse items (headset etc)

Alle bluetooth functies op mijn mobiel heb ik ingeschakeld…

Kan iemand mij misschien helpen? :-)

Overzenden van PC naar mobiel lukt wel gewoon namelijk

Groetjes & alvast bedankt! :)

ps.Telefoon is de samsung E530

• Patricia

het lukt mij ook niet!

kan ook verzenden van m pc naar gsm, maar niet andersom!

Ik zou er geholpen zijn met een duidelijke uitleg!

(Samsung D500)

THX!

Vind trouwens dat er erg weinig uitleg te vinden is voor dit soort probleempjes!!

Jammer.

Gr Patricia

• debora

Dit probleem had ik eerst ook maar kwam er toen achter dat ik mijn foto;s eerst een naam moest geven op mijn mobiel ipv de naam die je telefoon aan de foto geeft.

• Patricia

heb ik dus net gedaan, de foto een andere naam gegeven, maar

geen verschil, dezelfde foumelding. Hij doet het nog niet…

Hij kan nog geen contact maken met mn pc…

Gr Patricia

• Phoebeltje

Heej patricia

ik was zelf ff terug gegaan naar de winkel waar ik het ding gekocht had…

blijkt dus dat je op het icoontje van de bluetooth op de pc!! moet rechtsklikken en dan staat er: Recieve a file (of iets dergelijks, weet niet of dat iedere stick hetzelfde wordt weergegeven :))

maar ik weet bijna zeker dat het dan daar aan moet liggen dat de pc geen verbinding kan maken met je mobieltje

dus…bluetoothstickje in je pc…rechtsklik op het icoontje van de bluetooth…recieve file oid en dan kun je een foto selecteren om naar je pc te sturen *(hij zoekt dan eerst weer de pc op in de lijst om verbinding mee te maken en vervolgens zal hij dan ook die verbinding maken :))

hoop dat het lukt daaro!

succes :)

• Patricia

Fantastisch!!! Hij doet het!!!!

THX!!!!

Groetjes Patricia

• Natalie

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan wel via mijn pc naar mijn mobiel sturen, maar andersom niet. Heb de foto's al een naam gegeven en op de rechtermuisknop geklikt op het bluetooth icoontje, maar ik krijg dan niks te staan van “bestand ontvangen”. Ik heb wel verbinding met de pc. Ik weet echt niet wat ik fout doe.

Kan iemand mij helpen please??

Groetjes Natalie