Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bluetooth help!!!!

• nina

Ik heb ook bluesoleil aangeschaft. Ik kan van m'n telefoon wel bestanden naar m'n pc sturen maar niet andersom. Ik kan wel m'n mappen openen waarin bijvoorbeeld de foto's staan die ik wil versturen maar daar staat dan weer niks in omdat het alleen JPEG bestanden zijn en die kun je dus blijkbaar niet versturen. Weet iemand hoe ik de foto's en muziek toch naar m'n telefoon kan versturen??????

Ik moet waarschijnlijk die JPEG bestanden overzetten naar VCF bestanden,maar ik zou niet weten hoe.

• Allard

Hey nina,

Als je die mappen kan openen kan je daarin gewoon je bestanden van je pc erin kopieren. Succes.

m.v.g. Allard

• Julia

Hey,

Ik ben dat bluetooth al zat en heb het effe anders opgelost, ik heb gewoon mijn geheugenkaart uit me telefoon gehaald (zit onder batterij) en die vervolgens in mijn PC gedaan. Het kopieren van muziek was vervolgens kinderwerk !!

Ciao, Julia

• Allard

Das waar. Is ook makkelijker. Julia schreef:

>

> Hey,

>

> Ik ben dat bluetooth al zat en heb het effe anders opgelost,

> ik heb gewoon mijn geheugenkaart uit me telefoon gehaald (zit

> onder batterij) en die vervolgens in mijn PC gedaan. Het

> kopieren van muziek was vervolgens kinderwerk !!

>

> Ciao, Julia

• Nic

Hoi.

Ook ik heb probleeem met verzenden van comp. naar telefoon.

Andersom geen problemen!

Maar om geheugenkaart uit telefoon in pc te doen heb je dan toch

ook weer aparaatje nodig?

En hoe werkt dat dan?

Help me please want ik wil muziek op mijn telefoon en het lukt me steeds niet!

Groetjes Nic

• Julia

bij mijn pc kan ik zo die geheugenkaart erin stoppen, zit een apart gleufje voor. zit niet op alle pc's denk ik hoor maar wel op de nieuwere. mijn pc is 1 1/2 jaar oud

• Hans

Nic,

Je kan gewoon een kaartlezer kopen. Daar knal je je kaart in, hij wordt herkend en kopiëren maar!

Kind kan de was doen, maar of het dan ook schoon wordt?…

Suc6,

Hans

• tamara

Wel leuk bedacht, maar wat als je telefoon geen geheugenkaart heeft?

Ik heb een samsung e720 en die heeft geen geheugenkaart. Moet nog wel een bluetooth stick kopen, dus ik zie wel of ik het voor elkaar krijg. Moet eerst uitzoeken welke ik het beste kan aanschaffen.