Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Foto's naar Pc overzetten.

• Pasqualino

Hoi,

Ik heb sinds kort een 6230i, ben er heel erg blij mee.

Ik heb nou ook een usb dongle gekocht. Ik kan er mp3's en foto's van mijn pc naar mijn mobiel zenden.

Maar het lukt me niet om foto's vanaf mijn mobiel naar de pc te verzenden. Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt,

Pasqualino

• Pasqualino

Valt me tegen dat er geen reactie op gegeven word.

Het is me nog steeds niet gelukt namelijk en heb echt hulp nodig.

Gr. Pasqaulino

• laurens

Beste Pasqualino,

Wanneer je andere berichten/vragen van andere mensen doorleest zie je dat het veelal dezelfde problemen zijn waar men mee zit.

Ik raad je aan deze berichten door te lezen en waarschijnlijk zul je het antwoord wel vinden. Probeer natuurlijk ook zelf en zoek eventueel ook op andere websites naar tips en info.

Ik wil je er wel op wijzen dat niemand verplicht is om op jou vraag een antwoord te geven. Soms moet je gewoon blij zijn dat je een antwoord krijgt.

succes.

• john

Heb hetzelfde probleem,maar dan met een Nokia 7650

• ABS

Vreemd …. welke foutmelding krijg je?

Ik heb zelf ook een Nokia 6230i maar gebruik een datakabel om gegevens van PC naar GSM en visa versa te krijgen.

* datakabel (via marktplaats nieuw € 6,-) was voor mij de goedkoopste oplossing en die dongle's schijnen ook niet met elke Nokia goed te werken …. zou het daaraan kunnen liggen???

Is het mogelijk om uberhaupt iets van je GSM naar je PC te krijgen???