Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe werkt dat, bluetooth?

• femke

ALs ik al de berichten hier lees, voel ik me wel erg achterlopen. SInds een paar dagen heb ik een nokia 6230i met bluetooth dus. Kan iemand mij uitleggen wat het inhoudt, wat ik ermee kan en hoe het werkt. Ik begrijp dat je er eerst nog iets bij moet kopen voordat je bestanden op je computer kan zetten (of niet?).

alvast bedankt!

• Mariska

Dat zou ik ook wel willen weten idd! Heb er ook niet veel verstand van.. Of je nou wel of niet er iets bij moet kopen voordat je bestanden van je pc naar mobiel kan versturen? En of er kosten zijn verbonden aan het versturen van berichtjes via bluetooth als je geen abonnement hebt ..

• marjanne

heb zelf net een nieuwe Samsung D500 en daar zit ook bluetooth op. nu moest ik een zendertje kopen voor in de USB-poort van mijn computer. Zo kan je dingen van je computer naar je telefoon en vice versa verzenden. Ik snap er helemaal niks van. Hij doet wel wat, maar ik weet nog niet hoe ik dingen moet verzenden!! Wie kan dit uitleggen?