Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hoe met Bleu tooth MP3 van de pc naar m'n gsm sturen? (E720)

• Suzanne

Ik kan wel een overdracht van de telefoon naar de computer maar ik heb geeen flauw idee hoe ik bijv MP3 naar m'n gsm kan sturen?

Kan ieman mij helpen??

Groetjes,

Suzanne.

• Renée

Jaa dat wil ik ook heel graag weten!

• bastiaan

Ik wil het ook graag weten dus als je het weet mail me svp dan even.

• Laurens

Hallo,

Misschien heb je de oplossing al maar zo doe ik het altijd.

- Zet bluetooth op je mobiel aan.

- Zet bluetooth op je pc aan.

- In je bluetooth programma op je pc klik je onder blyetooth tasks op view devices in range.

Als het goed is komen nu de alle bluetooth verbindingen in de lijst rechts er van te staan.

Leg verbinding met je mobiel. Voer hier evt de wachtwoorden in. Als je nu in verbinding bent met je mobiel, kun je gewoon via de windows verkenner een muziek bestandje versturen naar je mobiel.

Ga op het bestandje staan. klik op rechermuisknop. kopieren naar… bluetooth… (naam van je mobiel). en je mobiel vraagt om een bevestiging. Nu duurt het even voor het bestandje op je mobiel staat. Op je pc zie je sowieso een balkje met daarop de voortgang van overdracht.

Dit is alles wat ik doe om een nummer in mijn mobiel te krijgen via bluetooth.

Let wel: bestanden van 3,5 mb en groter krijg ik niet verzonden naar mijn mobiel.

Misschien dat iemand anders hier wel een oplossing voor heeft.

groeten.

Laurens

• Suzanne

Ik kom er nog steeds niets uit!!!

Als ik m'n Bleu Tooth op m'n PC aan heb staan + GSM krijg ik een blauw scherm.. daarmidden in een oranje/rood bolletje en links onder m'n telefoontje afgebeeld… Boven aan staan 13 icoontjes afgebeeld, waarvan er maar 4 omcirceld zijn waar ik dus contact mee kan hebben… ik heb van alles geprobeerd, ik kan wel vanuit mijn telefoon uit fotows en filmpjes op mijn pc zetten, maar heb nog steeds niks kunnen vinden om mp3 of iets vanuit de pc op mijn gsm te kunnen zetten!

Laurens, graag weer een reactie ;-)

Heb wel het gevoel dat je me goed kan helpen!

Aangezien dit domme blondje er niks van snapt!

Groetjes,

Suzanne.

• Laurens

Suzanne,

Ik denk dat je een ander bluetooth programma gebruikt op je pc dan ik. Ik denk dat ik je hierbij dus niet verder kan helpen. Wanneer eenmaal de verbinding tussen je gsm en de pc is gelegd moet je volgens mij gewoon bestanden kunnen versturen. Let op nogmaals zo als ik het doe!

bluetooth op je gsm dus aan zetten. en pc natuurlijk ook.

(in mijn programma) klik op search for devices in range.

klik op de naam van de mobiel zoals je die hebt genoemd en de pc hem heeft gevonden.

Nu komt er een kopje bij: ‘establish paring’, klik hierop

nu vraagt je pc om een wachtwoord. verzin dit zelf (bijv 1234)

Op je gsm zie je dat je pc verbinding wil leggen en vraagt om een bevestiging. accepteer dit vervolgens. Nu vraagt je gsm om een wachtwoord. vul hier hetzelfde wachtwoord in als op je pc (dat je zo juist gebruikt hebt)

Nu is de verbinding correct! (in mijn geval)

Vanaf nu kun je bijvoorbeeld via windows verkenner bestanden zoals mp3 verzenden naar je gsm.

klik op bestand, rechtermuisknop kopieren naar … bluetooth …naam van je gsm.

(let wel ik maak gebruik van windows xp, dit kan misschien uitmaken of je het wel/niet kunt verzenden. Maar dat weet ik niet zeker)

Wanneer je je bestand verzend via bluetooth let dan op de grootte (in mijn geval max 3.8 mb)

Wanneer je het verzend /kopieert naar je gsm vraagt je gsm nogmaals om een bevestinging, accepteer dit en het bestand wordt via de bluetooth verbinding gekopieert.

Een lang verhaal, maar ik hoop dat je eruit komt. Als het nu nog niet lukt dan denk ik dat ik blondines niet kan helpen.

succes.

Laurens