Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mislukte bestandsoverdracht

• the

Hallo,

Ik kan geen bestanden van mijn pc naar mijn mobiel de k700i versturen, maar andersom kan het wel. Wie helpt mij?

De bestandsoverdracht is mislukt omdat de ontvangende Bluetooth-computer of het ontvangende apparaat niet heeft geantwoord.

Als u het bestand naar een andere computer met Windows XP hebt verzonden, dient die computer de wizard Bestandsoverdracht via Bluetooth uit te voeren. Controleer of het profiel OBEX File Push is geïnstalleerd als u het bestand aan een Bluetooth-apparaat hebt verzonden.

• nijholt

ik heb ongeveer zelfde probleem, ik heb mij een bluetooth voor de pc gekocht en nu wil ik liedjes van mijn pc naar mijn nokia 6230i overzetten. Hij heeft het een paar keer gedaan. Hij is wel verbonden met mijn pc, maar als ik bestandsoverdracht aanklik in het menu van bluetooth dan geeft die aan verbinding mislukt. Ik word daar langzaam doodmoe van. Kan mij iemand helpen. Of moet ik naar een handelaar van de handy gaan of iemand die verstand heeft van pc, wat ik weet het niet meer.

• Sercan

REALPLAYER kan 3gp afspelen. Maar Realplayer voor Vista bestaat niet?????