Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bleutooth headset gebruiken op de pc?

• Bas Bouwens

Kan ik mijn bleutooth headset gebruiken (via mijn bleutooth stick) als headset op mijn pc? Bijvoorbeeld bij msn.

• Michiel 109 V8

Dat kan je toch gewoon proberen???

succes

jansen

• MARCEL VAN DIJK

ik heb het ook geprobeerd maar ben niet helemaal tevreden.

alles werk prima maar het bereik valt me vies tegen. ik heb een logitech mobile freedom headset en een bleutooth usb adapter van belkin klasse 1.

zou 100 meter bereik moeten hebben maar wanneer ik een verdieping hoger of lager ga staan is het afgelopen. (beton).

ik kan dus niet vrolijk rondlopen terwijl skype staat te draaien wat ze me wel vertelden in de winkel. 100 euro weggegooid???

• Claus

Je headset heeft maar een bereik van 10 meter. Ook al haalt je adapter 100 meter. Die 100 meter is trouwens alleen van toepassing in open veld. Zijn er obstakels zoals muren en metaal aanwezig dan wordt dit bereik al flink minder. Ik vind het toch netjes dat je met je headset de 1e verdieping haalt. Volgens mij is er geen enkele headset die klasse 1 heeft en dus ook 100 meter kan halen.

• Bram Vos

eyz marcel, ik begrijp dat het jouw dus wel gelukt is je bt headset te gebruiken bij skype. ik wil dit nl ook maar het lukt mij niet. de pc herkent hem wel en zegt ook dat hij verbonden is maar ik kan bv. bij skype niet uit een audio profiel bluetooth kiezen maar alleen mijn gewone mic. staat weergegeven. weet jij mss wat ik hier aan kan doen?

MARCEL VAN DIJK schreef:

>

> ik heb het ook geprobeerd maar ben niet helemaal tevreden.

> alles werk prima maar het bereik valt me vies tegen. ik heb

> een logitech mobile freedom headset en een bleutooth usb

> adapter van belkin klasse 1.

> zou 100 meter bereik moeten hebben maar wanneer ik een

> verdieping hoger of lager ga staan is het afgelopen. (beton).

> ik kan dus niet vrolijk rondlopen terwijl skype staat te

> draaien wat ze me wel vertelden in de winkel. 100 euro

> weggegooid???

• Macmaniac

Dag dag, is het ook mogelijk om met je mobiel (met symbian) met skype te bellen? Wel met een bluetooth adapter natuurlijk.