Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nokia 7650 en Nokia bluetooth Carkit CK-7W

• Ben Dorfel

Wie kan mij helpen?

Ik heb een Nokia 7650 met bluetooth functie en een Nokia bluetooth carkit CK-7W.

Ik heb op de nokia 7650 bluetooth geactiveerd en verder alle instructies opgevolgd die beschreven staan in de Carkithandleiding.

De “paring” is gelukt.

De Nokia 7650 herkent de Carkit CK-7W.

Echter, ik kan via de Carkit niet bellen of gebeld worden.

De carkit functioneert normaal.

Na aanzetten gedurende 30 sec een knipperend ledje (zoekfunctie) en daarna een pieptoon en een constant brandend ledje.

Zouden de instellingen van de Nokia 7650 misschien aangepast moeten worden???

Wie o wie kan mij hiermee helpen??

• R van Oostende

Ik heb precies hetzelfde met mijn nokia 7650 en de carkit ck-7w , en ik snap er ook heelemaal niks meer van !!!!

• Ben

Ik ben er inmiddels achter: Het probleem is namelijk de Nokia 7650. Ik heb diverse andere Nokia modellen geprobeerd, waaronder de 6600 en het installeren (de paring) was binnen enkele seconden gebeurd. Ik moet zeggen dat het perfect werkt, alleen niet met de Nokia 7650. Softwarefouten in de Nokia 7650 zeggen de deskundigen van het Nokia service center.