Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe dating site

• www.bluetoothdate.nl

Nieuwe rage: www.bluetoothdate.nl Daten met je mobiel / palmtop / laptop!

Zie de site www.bluetoothdate.nl

Uitleg BluetoothDate via je mobiel!

Je zit in een tram, bus, kroeg of park en ineens zie je daar het meisje/de jongen van je dromen. Maar je bent te verlegen om op haar/hem af te stappen, dus het wordt niets. Zulke situaties kunnen nu vermeden worden dankzij Bluetooth. Mobieltjes uitgerust met deze technologie kunnen namelijk binnen een straal van 30 meter speuren naar andere Bluetooth apparaten en er een bericht naar sturen.

Het berichtje moet wel op een speciale manier worden gezonden; er moet een nieuwe contactpersoon aangemaakt worden. In plaats van een naam wordt er een berichtje ingetikt, misschien wel ‘zie mijn ID op bluetoothdate.nl.’ Vervolgens moet die fictieve contactpersoon als kaartje verzonden worden door de optie ‘verstuur via Bluetooth’ te kiezen. Om zo'n boodschap te kunnen versturen hoeft de verzender niet over het telefoonnummer van de ontvanger te beschikken.

Wat moet je doen? In plaats van een naam tik je nu in: bekijk mijn ID op bluetoothdate.nl.

Het 06 nummer hoef je niet in te tikken, je zet gewoon een 0.

Nu je weet hoe het moet om een berichtje te versturen is het belangrijk om je eigen telefoon een nieuwe naam te geven. Je hebt bijvoorbeeld een Nokia 7210. Geef je telefoon een nieuwe Bluetooth naam. Die naam krijg je gratis van ons als je je inschrijft. Als je een vrouw bent, krijg je van ons bijvoorbeeld: btdate.nl/V1. Als je deze naam aan je telefoon geeft ben je altijd voor anderen herkenbaar als een Btdate gebruiker en weet hij of zij dat jij openstaat voor een date. En dat is toch belangrijk om het daten te laten slagen.

Is Bluetooth actief, dan is de desbetreffende mobiele telefoon voor elk ander mobieltje in de buurt zichtbaar. Mensen kunnen dan ook later kijken naar je profiel. Hoe werkt dat:

In hun telefoon staat jouw Bluetooth naam, dus btdate.nl/V?. voor een vrouw en btdate.nl/M?. voor een man. Als ze dan later via internet bijvoorbeeld www.btdate.nl/V0001 intikken, zien ze jouw profiel en kunnen dan chatten met je. In ieder geval hebben jullie meteen al iets gemeen: je bent ergens geweest (de kroeg, metro, park, bus etc..) waar hij of zij ook is geweest, zodat je meteen iets hebt om over te praten.

Voor meer informatie info@bluetoothdate.nl

• zackary

MODERATORMODERATORMODERATORMODERATORMODERATORMODERATORMODERATORMODERATORMODERATORMODERATORMODERATORMODERATOR

WAAR BEN JE SUKKEL.

VERWIJDER DIT AUB SNEL

• Mark

Leuke dating site Bluetoothdate.nl ! Ik heb me net aangemeld. Ik ben erg benieuwd of ik binnenkort een leuke vrouw ontmoet door met mijn mobiel te kunnen zien dat er een vrijgezel in de buurt van mij is. Ik hoop dat er nog veel mensen zich aanmelden.