Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bluetooth SAMS D500

• Humrush

Hai,

Ik kan met mn pc, bestanden op mn telefoon transporteren via bleutooth, maar andersom lukt het niet.

Weer iemand hoe dat komt? of hoe ik dat moet instellen?

Groet, Humrush

• peter

weet ji al hoe het moet ik heb het zelfde

• Gerard

Ben al paar dagen bezig maar lukt mij ook niet dus stuur tips evt door

• Geut

Hallo,ook wij zijn het hele weekend bezig geweest met bluetooth,maar kregen het ook niet voorelkaar.Inderdaad,transporteren vanaf de pc gaat,pc herkend de gsm,en gsm herkend de pc.Maar gsm geeft op:“Geen apparaaten gevonden”.

WIE KAN ONS HELPEN?

mvg,

Geut

• Carla

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik echter een foto naar mijn gsm verzend dan krijg ik het bericht dat het is binnengekomen. Ik kan echter nergens in mijn telefoon het bestand terug vinden. Wie weet hier iets meer van?

Gr,

CarlaGeut schreef:

>

> Hallo,ook wij zijn het hele weekend bezig geweest met

> bluetooth,maar kregen het ook niet

> voorelkaar.Inderdaad,transporteren vanaf de pc gaat,pc

> herkend de gsm,en gsm herkend de pc.Maar gsm geeft op:"Geen

> apparaaten gevonden".

> WIE KAN ONS HELPEN?

>

> mvg,

> Geut

• Mark

Je moet ook eerst verbinding maken.. dan zie je als het goed is een aantal mappen. Daar kan je dan foto's, mp3's, filmpjes etc inzetten.

als je het naar je telefoon stuurt, slaat hij het wel op maar niet in een map.. daardoor kan je het niet zien

Gr Mark

• Geut

Ik heb het inmiddels gevonden,en het werkt goed.

In ieder geval bedankt.

mvg,

Geut

• joyce

Misschien een stomme vraag: heb je per se een usb kabel nodig om mp3 via je comp. naar de D500 te sturen? Zo niet hoe werkt het dan? Met software? Ik heb geen id, kom er niet uit, als ik nu zoek met bluetooth krijg ik geen apparaat gevonden.

alvast bedankt

• michael

ik had dit probleem ook maar je moet wel alle drivers /software installeren van de bleutooth anders werkt het niet

• michael

als je geen bleutooth op je pc hebt dan is het makkelijk om een bleutooth-usb stick aan te schaffen en dan nogmaals ALLE DRIVERS /SOFTWARE INSTALLEREN ANDERS WERKT HET NIET want ik had dit probleem ook namelijk totdat ik alles had geinstalleerd