Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

problemen met tandarts

• jorn

sinds kort heeft iedereen bij mij op school het over bleutooth. aangezien ik eerst niet wist wat dit betekende heb ik dit in het woordenboek opgezocht. ik ben nu tot de conclusie gekomen dat het blauwtand betekend. aangezien iedereen tegenwoordig bleutooth heeft ben ik ook geinteresseerd geraakt.

ik besloot bleutooth aan te schaffen en ging dus naar de dichtstbijzijnde tandarts, maar de tandarts was niet bereid mijn tand blauw te kleuren. het enige wat hij kon doen was een goud laagje. ikzelf vind dit belachelijk en vraag me dan ook af waar jullie je bleutooth vandaan halen

bij voorbaat dank

jorn sybrandy

• justin

Hey, jorn..

alls het maatje..

ik denk dat jij neit geheel egt helemaal goed bij je vertstand bent ofzo…

iedereen weet tog dat blue tooth blauwe toet! beteknt??

ikzelf heb in de dumwinkel ook een bus “smurfenspray” gekocht, als zelfverdedigingsmiddel, zodat ik ook een mooie blaue toet kon krijgeen…

tot zover,

dikke hugggg

justin..

• Ron

Kidsplace?????

• daanootje power

Mischien een lesje engels???? Bleutooth komt namelijk niet voor in het engels woordenboek, en zal dus ook vast geen blauwe tand betekenen….beetje jammer!

• ellen

jeetje zeg kan nou niemand opzoeken wat blue tooth nou echt betekent of waar het van afgeleid is pffffff blue tooth is afgeleid van een deense koning die in de 10e eeuw zijn gehele land wist te verenigen of is deze uitleg ook te moeilijk ik heb het geprobeert voor wie de link snapt gefeliciteerd

• zackary

je zult wel BLUEtooth bedoelen. dat andere is een gordonBLEU