Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NOKIA 6230 & Bluetooth

• zorgboerin

Mijn pc kan geen verbinding leggen via bluetooth, bluetooth van widcomm is voldoet niet aan xp-logo test en geeft voortduurend conflicten hoewel hij dit niet direct aangeeft. Nu heb ik alle software al enkele malen opnieuw geinstalleerd, de instellingen gewijzigd en de telefoon instellingen gewijzigd maar nog steeds zonder resultaat.. Hoe verder, ik kan wel blijven zoeken maar ik begin zo langzamerhand een beetje de sc@%^t van te krijgen…. Kan mij iemand helpen a.u.b. ??

• apie

bij mij doetie ut wel:P maar kan je telefoon wel je computer vinde? mijn computer kon eerst me telefoon(zelfde) ook nie vinde, heb je ook gewoon alle services aangevinkt? weet nie oft uitmaakt maar bij mij doetie ut nu wel

• martijn

Ik heb ook de nikia 6230 en bij mij doet ie het ook gewoon, ik was alleen beetje dom in het begin vergat blautooth aa te zetten op me tel : / haha

• Bert Reilman

Na het installeren van Bluetooth op mijn Laptop met geeft de laptop aan; een van de netwerkkabels is niet aangesloten. Vandaar het sychronisren met mijn Nokia 6230 niet lukt. Wie kan mij helpen met dit probleem? De laptop draait op windows XP