Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verbinding met nokia 6310i

• Ton

Beste mensen,

Ik ben al enige tijd bezig om verbinding te krijgen met mijn pc via bluetooth.

Ik heb ook al gecontroleerd of de juiste software op mijn telefoon staat en dat is inderdaad versie 5.50. Mijn telefoon wordt wel herkent maar er komt geen verbinding tot stand zodat ik kan beschikken over diverse services.

Tijdens het koppelen vraagt mijn telefoon keurig of ik dit wil accepteren en geeft vervolgens de melding verbinding verbroken.

Het rare vind ik dat de telefoon wel zichtbaar blijft in de explorer e.d.

wie kan mij helpen ???

• mingus

Ik heb nog niet veel verstand van BT, maar volgens mij heeft het te maken met de richting waar de verbinding naartoe wordt gemaakt.

Als ik met mijn laptop een BT verbinding wil leggen naar mijn mobiele tel. Dan komt in het display van de tel de vraag om toestemming. zodra ik op ja druk

dan verschijnt op de lptp de melding verbinding geweigerd.

meteen daarna maakt mijn tel automatisch verbinging met mijn lptp, met de melding dat mijn tel verbinding probeert te maken met mijn lptp. Dan moet ik weer toestemming geven maar op de lptp, en dan doet hij het ook.

-misschien helpt het om beide aparaten te pairen, en ze daarna op beide apparaten te autoriseren.

-laat je pc zoeken naar je telefoon met BT

-als je pcsuite van nokia hebt moet je kijken of mrouter wel goed functioneert.

ik hoop dat je hier wat aan hebt