Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bluetooth antwoorden

• math van dijck

Beste Ad,

Hopelijk kun je mij dan helpen.Ik heb een mobiele telefoon Sony Ericsson S700i.

Een bluetooth carkit van CCM (via sigarettenaansteker). Alles werkt prima.

1 ding echter niet: de telefoon ondersteund automatisch antwoorden, maar als er gebeld wordt moet ik toch het functieknopje op de carkit indrukken, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Weet jij hier raad mee ?

math van dijck Ad Neefs schreef:

>

> Ik heb eens alle vragen hier bekeken, en verkoop al sinds

> lange tijd Bluetooth producten dus weet ook wel wat de

> gemiddelde vragen zijn.Als er dus vragen zijn kunnen jullie

> me altijd mailen en ik zal proberen de juiste antwoorden te

> geven.

> Groeten,

> Ad

• saskia

Beste Ad,

Ik hoop dat je berichtje op het prikbord nog geldig is en dat je nog niet gek wordt van al die bluetooth vragen, want ik heb er nog een voor je.

Ik heb een toetsenbord en muis van microsoft gekocht, via een bluetooth systeem. Installeren enzo is gelukt, alleen als ik mijn computer uit zet en hem weer opnieuw opstart, herkent hij de apparaten niet meer en moet ik hem weer op zoek laten gaan naar de wireless muis en dito toetsenbord. Inmiddels word ik langzaam gek van die twee toetsenborden en twee muizen (als de draadloze versie het niet doet, heb ik de andere nodig om dit probleem te herstellen).

Bedankt voor je hulp want ik word hier gek van.

Groetjes,

saskia