Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bluetooth antwoorden

• Ad Neefs

Ik heb eens alle vragen hier bekeken, en verkoop al sinds lange tijd Bluetooth producten dus weet ook wel wat de gemiddelde vragen zijn.Als er dus vragen zijn kunnen jullie me altijd mailen en ik zal proberen de juiste antwoorden te geven.

Groeten,

Ad

• Gerda Semper

Beste Ad,

Heb jij toevallig voor mij een handleiding hoe ik mij blue-tooth moet instellen om met een mobiele telefoon verbinding te kunnen maken. Tot op heden heb ik van de leverancier “Dunnet” geen antwoord gekregen op deze vraag (die ik inmiddels al 2 x gesteld heb).

alvast hartelijk bedankt.

• eric

Hoi Ad, Ik heb een nokia 6600 en een bluetooth HS-3W apparaat dat met de telefoon goed werkt. Ik heb ook een pc met daarop xp home.nu is mijn vraag. zit er op xp een standaard infrarood functie? En wat moet ik downloaden/aanschaffen om gegevens van mn foon via bluetooth naar mn pc te krijgen?

bij voorbaat dank…

groeten eric

• Jeroen

Hallo Ad,

Mogelijk dat jij mij wilt helpen met het in gebruiknemen van mijn USB bluetooth adapter op een lapton. Wat zijn b.v. instellingen die ik moet maken? Groetjes Jeroen

• Mignon

Duurt het altijd zo lang voordat foto's vanaf mijn mobiel zijn geladen naar mijn pc? Ik heb vandaag net een BT USB apparaatje aangeschaft en zit nu wat te prutsen; heb nog geen idee wat je er allemaal mee kunt.

Maar vind het laden wel erg lang duren of doe ik iets fout?

Groetjes,

Mignon

• Gerard

Hallo, Ik heb 'n nokia 6230 en gebruik de infra-rood poort van mijn lab-top met windowa XP, hep zelfs MP3-tjes als beltoon geinstalleerd. groeten Gerard

• Mega

Ik weet niet wat je doet maar een foto sturen vanuit mijn tel via bluetooth naar de pc is binnen 2 sec gebeurd! Een serial port aanmaken en agenda syncroniseren wil echter maar niet lukken!

• MayDay

Infrarood it niet standaard in XP, je zult een infrarood module in je pc moeten hebben wil je deze kunnen zien in je configuratiescherm of apparaatbeheer.

Bluetooth is iets heel anders dan Infrarood.

Bluetooth werkt prima met jouw telefoon.

Koop een USB stickie (van MSI bijv.: 732 kbps throughput data en 29 euro)

Succes

• BéO

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om naar de route informatie (vanaf een PDA) te luisteren op een telefoon headset en tegelijkertijd een handsfree telefoongesprek te voeren. Of van de PDA om te schakelen (automatisch) naar de telefoon.

groet

Bé

• Piet verbeeten

Heb je ook trackball's met bluetooth??Ad Neefs schreef:

>

> Ik heb eens alle vragen hier bekeken, en verkoop al sinds

> lange tijd Bluetooth producten dus weet ook wel wat de

> gemiddelde vragen zijn.Als er dus vragen zijn kunnen jullie

> me altijd mailen en ik zal proberen de juiste antwoorden te

> geven.

> Groeten,

> Ad