Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

truckjes met bleutooth

• bartje_19

hallo,

ik kan goed met bleutooth, ik heb een t610 en een bleutooth sitecom usb adapter, nergens problemen mee nu wil ik weten of iemand ook een site weet waar je truckjes en prog's voor bleutooth hebt, of waar je gratis spelletjes kan downloaden via bleutooth, gewoon een paar site's waar je truckjes en programma's en leuke dingen voor bleutooth.

groetjes bartje

• Gerda Semper

Beste Bartje,

Ik heb pas een nieuwe computer met bluetooth . Daarop wil ik graag een verbinding maken met mijn mobiele telefoon. Met geen mogelijkheid krijg ik dit voor elkaar.

Zou jij mij misschien willen helpen? Of heb jij misschien een gebruiksaanwijzing. Alvast mijn hartelijke dank!

Gerda

• jacco1

Beste gerda,

Is je telefoons wel geschikt voor bleutooth, zo je dan zou je via het connectiemenu van je telefoon eens naar een bleutoothverbinding moeten laten zoeken door je telefoon en dan kan je een verbinding tot stand brengen als het goed is herkent je telefoon en je pc dan een verbinding en moet je ze allebei hetzelfde wachtwoord geven, en dan zou het moeten lukken.

groetjes jacco Gerda Semper schreef:

>

> Beste Bartje,

> Ik heb pas een nieuwe computer met bluetooth . Daarop wil ik

> graag een verbinding maken met mijn mobiele telefoon. Met

> geen mogelijkheid krijg ik dit voor elkaar.

> Zou jij mij misschien willen helpen? Of heb jij misschien een

> gebruiksaanwijzing. Alvast mijn hartelijke dank!

> Gerda

• John

Ga een zoeken op google zoek hier naar FLOAT MOBILE AGENT dit is echt een tegek programma waarme je je hele telefoon kan beheren bellen kan ook via de pc smsen noem maar op succes ermee gr john