Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Windows XP BlueTooth probleem

• Patrick

Hallo,

Mijn SE T610 wil ik m.b.v. een Conceptronic (CBTU) bluetooth USB dongle synchroniseren met MS Outlook.

Na de installatie van de drivers en het inpluggen van de dongle kan de Bluetooth utility geen devices vinden.

Bleutooth is geactiveerd op de SE T610, de SE T610 is zichtbaar en ook kan ik mijn PC vinden.

In Windows XP zit een WireLess Link utility. Hiermee kan ik mijn GSM wel vinden en toevoegen m.b.v. de PIN code.

Het Bleutooth icoontje blijft echter rood en geeft nog steeds de melding dat er geen devices zijn.

Na lang proberen kreeg ik het idee dat het iets met Windows XP Pro te maken had. Mijn notebook is een paar maanden oud en standaard voorzien van Windows XP Pro (NL) en SP1.

Net heb ik XP opnieuw geinstalleerd met een ‘oude’ CD. Na het installeren van de drivers had ik binnen no-time een connectie.

Deze ‘ oude’ XP versie vanaf CD geinstalleerd kan ik echter niet gebruiken i.v.m. de licentie en andere software die ik via een speciale partitie weer kan installeren/restoren op mijn notebook.

Mijn vraag is of er meer mensen zijn die dit probleem hebben of hebben gehad?

Op internet heb ik wel e.e.a. gevonden dat onlangs uitgeleverde XP versies bluetooth niet meer support, echter pas weer vanaf SP2 dat medio 2004 zal uitkomen. Kan het hier iets mee te maken hebben?

Hopelijk is er iemand die mij verder op weg kan helpen!

Alvast bedankt voor je reactie!

Gr, Patrick

• Patrick

Probleem zelf op kunnen lossen……Conceptronic dongle weggegooid en een Belkin gekocht.