Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bluetooth headset vergelijking???

• Calvin

Beste mensen, ik overweeg om een bluetooth headset te kopen voor mijn Nokia gsm 8910i. Aangezien er zoveel bluetooth headset op de markt zijn weet ik niet welke ik moet kiezen en hoop dat iemand mij hierover meer advies kan geven.

Mijn voorkeur gaat uit van een headset met lange standbye tijd en gesprekstijd, compact met mooie vormgeving en natuurlijk goeie geluidskwaliteit. Kortom de ideale bluetooth headset.

Ik heb een bluetooth headseat van Bluetrek gezien, type G2. Ziet er mooi uit maar ik weet niet of'ie wel kwalitatief goed is…

Elk advies is welkom…alvast bedankt,

Calvin

• Maarten Jan

Ik heb zelf ook de bluetrek G2. Hij werkt prima, ziet er goed uit en is volgens vergelijkingen op beide alle gebieden beter dan de concurrenten.

ik ben er in ieder geval heel blij mee!Calvin schreef:

>

> Beste mensen, ik overweeg om een bluetooth headset te kopen

> voor mijn Nokia gsm 8910i. Aangezien er zoveel bluetooth

> headset op de markt zijn weet ik niet welke ik moet kiezen en

> hoop dat iemand mij hierover meer advies kan geven.

>

> Mijn voorkeur gaat uit van een headset met lange standbye

> tijd en gesprekstijd, compact met mooie vormgeving en

> natuurlijk goeie geluidskwaliteit. Kortom de ideale bluetooth

> headset.

>

> Ik heb een bluetooth headseat van Bluetrek gezien, type G2.

> Ziet er mooi uit maar ik weet niet of'ie wel kwalitatief goed

> is…

>

> Elk advies is welkom…alvast bedankt,

>

>

> Calvin

• Calvin

Hi MJ,

Thx for the reply, ik overweeg al langere tijd om deze aan te schaffen!!! Want de andere bluetooth headsets zijn verschrikkerlijk lelijk en ze schijnen ook nog geen eens goed te werken. (bv. die van Nokia, is super duur en werkt zeer slecht!!!)

Ik moet eerijk zeggen dat ik nu pas een reply krijgt van iemand, volgens mij is deze forum een klein beetje dood…

Mvg,

Calvin L.

• Jurrien

Heb een Jabra 250. Te koop bij o.a. de primafoon. Zit lekker. Ken mensen, die een helm moeten dragen (brandweer) en die zijn tot heden ook tevreden. Als je dus een motorrijder bent, is misschien goed te weten. Ook als je veel met je handen werkt'ku je handsfree bellen. Werkt ook samen met de stemopdrachten van de telefoon. Over de standby-tijd en gesprektijd kan ik nog niet veel zeggen. Gebruik hem niet zo veel.

Mijn telefoon is een Nokia 6310i.

succes

• D-MIXXX

Heb wel een Bluetrek liggen voor je….

Voor 50 euro is hij voor jou