Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Help mij please!!!

• Ilona

Hoi ,

ik ben Ilona en heb sinds een paar dagen een nokia 6600. Ik kan hiermee filmpjes opnemen en foto's maken. Maar hoe kan ik deze in godsnaam op mn pc zetten…

Wie kan mij op een hele simpele (mijn) manier uitleggen hoe ik dat kan doen. Doe je dat via bluetooth ? En zo ja, hoe doe ik dat …ik weet niet eens wat bluetooth is, dus aub huis-tuin-en keuken taal. Diegene, die me helpt, zal ik de eerste mooie (spannende) foto van me mailen. Alvast bedankt!

x Iloon

• gianni

Hoi Ilona… Bluetooth kan je simpel gezegd vergelijken met infra-rood (wat bijvoorbeeld op je afstandsbediening van je TV zit), een draadloze verbinding maken tussen verschillende apparaten. Als je bestanden van je 6600 naar je PC over wilt zetten heb je naar alle waarschijnlijkheid een Bluetooth USB-adapter nodig, die je in je PC stopt. Wanneer je zover bent gekomen, moet maar ff een seintje geven…Ilona schreef:

>

> Hoi ,

> ik ben Ilona en heb sinds een paar dagen een nokia 6600. Ik

> kan hiermee filmpjes opnemen en foto's maken. Maar hoe kan ik

> deze in godsnaam op mn pc zetten…

> Wie kan mij op een hele simpele (mijn) manier uitleggen hoe

> ik dat kan doen. Doe je dat via bluetooth ? En zo ja, hoe doe

> ik dat …ik weet niet eens wat bluetooth is, dus aub

> huis-tuin-en keuken taal. Diegene, die me helpt, zal ik de

> eerste mooie (spannende) foto van me mailen. Alvast bedankt!

> x Iloon