Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nokia6600

• paul wijn

ook erg moeilijk met elkaar te laten werken want het ondersteund elkaar weer eens niet zo perfekt

• JohnW

Ik heb het wel voor elkaar gehad maar ik krijg nu een melding dat een socketmelding is mislukt omdat de doelhost niet actief is. Op zich is het wel leuk als het werkt allemaal dat linken via bluetooth……….en waanzinnig mooi telefoontje

• R. Nugteren

Waarschijnlijk als ik het zo hoor heb je zo'n beetje de zelfde problemen als ik heb. Ik en een klasgenoot van me, die dezelfde telefoon heeft, hebben allebei een SITECOM bluetooth adapter gekocht. Deze bleek dus niet te werken, de software die bij de 6600 zit, werkt dus ook niet met de software van sitecom (alleen als je alles van je computer haalt, alles opnieuw installeert, dan werkt het eenmalig, keer erop dus weer alles wissen en opnieuw installeren). Die klasgenoot van me heeft de helpdesk van nokia gebeld, en zoals ik het zo kon begrijpen van hem, werkt het merk sitecom niet (eerder zeer,zeer slecht ) goed met de 6600. De oplossing hiervoor is de TDK bluetooth te kopen. die via het internet software aanbiedt, die speciaal voor de 6600 is. dat maakt het dus wel wat makkelijker. Dus ik ga morgen lekker mijn sitecomprut, terug naar de winkel brengen.

succes ermee,

Robin

• ron

mensen mensen.de juiste driver is gewoon van de sitecom site af te halen .eerst alles wat met blue tooth te maken heeft van je computer halen dan de de nieuwe driver instaleren en als laatste je computer opnieuw opstarten en je adapter inpluggen. succes ermee

• yop

werkt bluetooth nu wel of niet met een sitecom adaptor? ik heb namelijk pas zo sitecom adaptor besteld via internet. als het niet werkt, stuur ik hem gelijk terug namelijk

• eric

Hallo, heel leuk allemaal fotos maken met je 6600, maar hoe krijg je ze naar je pc?

Ik heb de 6600 samen gekregen met een HS-3W bluetooth apparaat en dat werkt al wel, nu is mijn vraag:moet je nu nog software van bluetooth aanschaffen en dat op je pc installeren,of weet iemand misschien hoe je dat anders kan doen?

groeten Eric

• Ski....

werkt prima!!