Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sitecom Dongle en Sony-ericsson T610

• Roeland

Hallo!

Ik heb een sony-ericcson t610 telefoon. Ik heb een sitecom dongle gekocht en de software geinstalleerd. Mijn laptop herkent de telefoon, de telefoon herkent de laptop,maar als ik de laptop probeer aan te melden op mijn telefoon wordt er gevraagd om een pin code. Deze is mij niet bekend; volgens de handleiding moet je er dan zelf een verzinnen. Als ik dat doe probeert de telefoon de laptop aan te melden, maar dit lukt telkens niet.

Moet ik de pincode ergens vandaan vissen? Is er een ander probleem? Overigens staat de safety instelling gewoon op medium, wat aangeeft dat er geen pincode nodig is.

Wie helpt mij??

• Pierre

Roeland,

Als je je telefoon aanzet moet je toch een pincode invoeren (tenminste als je dit aan hebt staan). Deze pincode om je telefoon te beveiligen is de pincode die je ook bij je verbinding in moet geven. Deze code moet je invullen op je telefoon en je P.C.

Success.

Pierre

• Susan

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem maar ik heb al geprobeerd om de code van mijn telefoon in te toetsen op de pc en op mijn t610, maar nog steeds reageren ze allebei niet :'(

Heb je nog een oplossing?

• piet

He gasten,

BT is gemaakt om 2 of meerdere producten aan elkaar te koppelen. Omdat het niet de bedoeling is om iedereen toegang te geven je mobieltje, headset, compu, printer, enz wordt er een pincode gevraagd. Bij computers en mobieltjes kan je gewoon een pincode verzinnen. Als je een pincode invoert (bv. 1111) vraagt ie aan het andere product ook om een pin. De truck is om nu dezelfde code in te voeren (weer 1111) als je iemand anders toe wil voegen kan je gewoon weer een andere pincode verzinnen.

tip: probeer vanuit je telefoon je compu toe te voegen. (menu; verbindingen;bluetooth;mijn app;nieuw app)

succes