Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nokia 6310i en Sitecom Dongle

• Hans vd Kim

Hallo wie kan me helpen!

Ik kocht onlangs een 6310i en een Sitecom USB blue tooth adapter.

De bijbehorende software van Nokia (suite) en Sitecom bluetooth heb ik geïntstalleerd. De adapter herkent de 6310i wel, maar daar houdt ook alles echt mee op.

Zodra ik met de suite ga werken herkent de software de 6310i niet meer.

Kan iemand me helpen, of kan ik beter maar een “ouderwets” kabeltje kopen ?

Hans

• jerry

ik heb het zelfde probleem maar je kan het oplossen door een software update op je nokia te laten doen dit is nu versie 5,5 ik ga het morgen laten doen.

• warax@

nee heren naar de site van sitecom en handleiding downloaden en gaan……………………..jerry schreef:

>

> ik heb het zelfde probleem maar je kan het oplossen door een

> software update op je nokia te laten doen dit is nu versie

> 5,5 ik ga het morgen laten doen.

• jerry

iets later als verwacht maar de 6310i is geupdate met versie 5,5 en werkt nu perfect warax@ bedankt voor de tip werkt wel met de pc maar niet met de nokia suite nu wel bekend probleem in de nokia-shop.

hans als je de telefoon gaat update (binnen 15maanden is het nog garantie) bel dan eerst even met de nokia store of service punt ben zelf namelijk in twee nokia store´s voor niets gekomen.

amsterdam heeft een 1 uur service maar niet meer om 16:45 ze sluiten om 18:00.

den haag is met een verbouwing bezig, wel vanaf 01-09 een 1 uur service.

rotterdam vandaag een goede service zelfs sneller als een ½ uur, maar verleden week diverse smoesjes (verbouwen, geen 1 uur service en defecte apparatuur).

groetjes Jerry