Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bluetooth nokia 3650

• marc

wie kan mij helpen met het volgende, ik heb net een paar weken de nokia 3650 en die bevalt me echt heel goed, maar nu heb ik een bluetooth voor mijn pc gekocht, zo dat ik makkelijk mijn agenda en adressen boek kan bij houden, alleen met software die bij nokia zit kan ik gewoon echt niks, de bluetooth pak ik wel op aan beide kanten maar werkt blijkbaar niet samen met mijn nokia software, kan iemand mij vertellen wat ik anders moet doen ? en of ergens wel wat kan vinden om het aan de praat tekrijgen

alvast bedankt

• Nino Maduro

Beste mensen het probleem zit niet bij bluetooth maar bij nokia! The fabrikanten van bluetooth hebben namelijk goeie software ontwikkeld om hun producten optimaal te laten functioneren. De pcsuite van nokia is het probleem. Deze suite is voorzien van een mrouter die onder omstandigheden apparaten niet herkend. Als je een firewall of antivirus op je systeem heb kan je doen wat je wil maar zal je de pcsuite van nokia niet aan de praat krijgen. De mrouter is overgevoelig voor beveiliging en dus zal het in een beveiligde omgeving geen enkele apparaat meer herkennen dan de standaard infrarood poort.

Nino

• marc

bedankt voor je uitleg, daar mee kon ik echt gelijk verder, en ik moet zeggen het is me gekukt, de firewall heb ik nu zo aan gepast dat hij de bluethooth door laat, en ik er nu ook echt mee kan werken, bedankt

marc