Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nokia 7650 bluetooth verbinding probleem ????!!!

• glenn

ik heb een bluetooth afdapter gekocht via usb van sitecom, alles geinstalleerd zoals het moet en al mn instellingen op mn 7650 kloppen zoals het hoort maar om de 1 of andere reden lukt het me toch niet om verboinding te behouden met pc/mobiel hij geeft nadat ik op mijn telefoon bevestiging geef om verbinding te maken met de mn pc krijg ik de foutmelding dat ie niet verder kan gaan omdat de verbinding op mn 7650 is verbroken (terwijl dit niet zo is) wie kan mij helpen ??????

• Lex

Ik zit zelf ook te klooien met XP en 7650 dus een antwoord weet ik niet direct. Weet je zeker dat je de aller nieuwste versie van de nokia pc suite gebruikt? en is sitecom een bleutooth apparaat wat daadwerkelijk samenwerkt met nokia?

Ik moet wel zeggen dat het mij echt irriteerd dat zo'n apparaat niet vlekkeloos aansluit op Windows xp. Let me know!

Lex

• Fxs

yo jongens jullie moeten naar charles berichtje kijken op 30 april.2003

Op dit prikbord

• Bas

Hoi Glenn,

Ik had hetzelfde probleem met de sitecom Bluetooth USB adapter.

Zelf heb ik via veel omwegen bij www.tecomproduct.com de BTW12216.zip gedownload nadat ik de orginele widcomm eraf heb gehaald.

Installeer deze software en ga dan naar: HKEY_CURRENT_USER\Software\Widcomm\BTConfig\Services\0004 op je harde schijf en verander:

“AcceptOther” 0x0000000 in 0x0000001 !

En klaar ben je!

Ik kan nu wel plaatjes sturen van PC naar mobiel en vice versa, maar kan nog steeds niet in PC Suite komen, omdat hij m'n telefoon niet kan vinden?

Heeft iemand hier een antwoord op?

In ieder geval succes Glenn!

MVG BazM@N.

• Tell Me Haarlem Noord

Ik heb ervaring met de Nokia 7650 met bluetooth pc verbinding het enige merk wat lekker werkt met de 7650 is vivanco bluetooth adaptors.

Met vriendelijke groet,

Kristian Buur

Tell Me Haarlem Noord

• warax@

Kijken en lezen bij drivers voor USB BT sitecom en werkt in 1 keer…..

DUS LEZEN ALS EERSTE EN DAN PAS AANSLUITENFxs schreef:

>

> yo jongens jullie moeten naar charles berichtje kijken op 30

> april.2003

> Op dit prikbord