Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Internet met de P800 via WLAN of Bluetooth Accesspoint?

• VICs

Zou het mogelijk zijn met de P800 via een Bluetooth of WLAN verbinding (vb: via Chello) te internetten i.p.v. je belminuten te gebruiken?

Greetings,

VICs

• J. Smit

In theorie zou dat natuurlijk moeten kunnen, maar in de praktijk gelden dan weer andere wetten. De WLAN wil ik uitsluiten omdat de P800 geen WLAN interface heeft.

Een situatie welke zou kunnen werken:

Je hebt een PC welke in verbinding staat met het internet, in jouw geval Chello, indien deze een bluetooth adapter hebben we een overeenkomst met de P800. Nu, stel dan de bluetooth zo in dat deze voor internet verkeer (profiel) inplaats van het Bluetooth modem de gewenste PC kiest. Dit is een korte samenvattig van de mogelijkheid, let wel op dat e.e.a. afhankelijk is van de juiste configuratie van zowel de PC en te GSM.

Tot slot wens ik je uiteraard veel succes

Jack Smit

• Skil

Kan zeker weten, je hebt alleen wel een bluetooth connetie nodig op je ‘internet’ pc.

Vervolgens kan je via de Phone connection link een verbinding maken met je P800.

Ik doe het al weken, en het werkt zonder problemen.

P.s. zet je p800 maar eens in je cradle, installeer opera browser en je kan internetten…