Vraagje………….,
Kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam mijn msi usb dongel kan laten werken samen met de nieuwe pc suite 4.88 voor de nokia 6310i. Ik ben nu geloof ik al (geen uren maar) weken bezig dit metelkaar te laten werken en het werkt gewoon niet. Ik kan keurig de verbinding maken ik kan internetten via BT ik kan via de BT verbinding mijn pc-headset gebruiken om te telefoneren. Ik kan keurig visitekaartjes van en naar nokia 6310i sturen. MAAR DE PC SUITE DOET HET GEWOON NIET.
Als ik de connection manager aanspreek en vertel dat hij BT compoort 3 (bij mij 3) moet pakken dan krijgt de telefoon de melding verb. met pc en 5 seconden later verbreekt hij de verb met de telefoon en geeft op pc de melding “connection opening to the device faild” HELP HELP HELP. bij nokia vertelde ze al dat er een fout in de software zou zitten bij de oude versie nu de nieuwe versie (4.88) eris van pc suite moest het opgelost zijn zeiden ze. weet iemand of dit al gebeurt is of komt er nog een nieuwe versie van pc suite aan?????
ik hoop dat iemand mij kan helpen en info kan verschaffen!!!!!!