Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verbinding maken nokia 7650 met pc

• Jean-Paul Robbertz

Ik heb een probleem, ik ben al uren bezig geweest uit te zoeken hoe bestanden over kan zetten van mijn nokia naar de pc. Met pc suite wil dit niet werken want hij vind mijn telefoon niet. Als ik probeer een bestand te verzenden naar de pc, zegt hij na enkele seconden: verzenden mislukt! Kan iemand mij hierover informeren?

B.v.d.

Jean-Paul Robbertz

• Daniel

Hey, ik zat eerst met hetzelfde probleem, maar heb het nu opgelost:

Je moet eerst in windows verkenner naar “my bluetooth places” -> “entire bluetooth neighbourhood” -> gaan. Dan rechtermuisknop op je telefoon en 'connect bluetooth serial port".

Je moet dan nog even de juiste com-poort openzetten door te dubbelklikken op het stekkertje bij de icoontjes rechtsonder in beeld. En dan de com-poort aan vinken waarbij “verbonden” staat.

Nu moet pc suite het werken.

Bij mij gaat een bestand versturen naar mijn pc inderdaad ook niet, ik ben daar nu mee bezig een oplossing voor te vinden.

• Val

Bij mij doet hij het ook niet. Moet je eerst iets van bluetooth op je pc zetten? Want als ik ga zoeken in Windows verkenner, vind hij helemaal niets. Waar kan ik dat dan kopen en wat kost het? Wie kan mij helpen?

• GSM-Mod

Hiervoor heeft u een Bluetooth dongle nodig. Deze sluit u aan op de USB poort. Als u een MSI moederboard heeft kan deze module ook op het moederboard worden aangesloten, dit bespaard een USBpoort.

Een lijst met merken/types is te vinden op:

http://athena.tweakers.net/pricewatch/cat/309?Landfilter=Ne

Zo'n dongle werkt met alle bluetooth apparaten.

U installeerd PC Suite. Zet de monitor op bluetooth. Activeerd Bluetooth op de 7650 en start PC suite. Dan moet alles werken!

• Fxs

Hallo hallo, ik kom er ook niet uit. Mijn pc vindt mijn 7650 wel maar wil geen verbinden maken. Hij geeft Foutmelding 638 aan. En wat moet je met de com poort doen? Daar heb ik ook al mee lopen kloten. Mijn 7650 kan alleen verbinding makden met de Faxmodem en niet met Bluetooth serial port of Dail-up network.

Help Help want ik ben al het Flippen. Tanx

• charles

jongens hij werk wel met een msi board kt4 ultra ms-6590

moet rechts onderin de mrouter alle com poorten celecteren even wachten en

walla ben er drie dagen mee bezig geweest maar werkt !

heb je verbinding nodig dè select compoort 3 en aktiever weer

compoort drie ongeloofelijk stom maar werkt

groetjes charles

• Fxs

yo yo mensen, het is gelukt.

Eindelijk kan ik die foto's op mijn pc zetten.

Thanx charles

Ik ben blij dat er site s zijn waar corky s zoals ik hulp krijgen van andere.

Zo mensen ik zie u weer.

• pollak

help help

ik heb ook problemen met bluetooth

heb laatst en usb key gekocht (conceptronic)

alles geintaleerd drvers en ps shout voor de 7650.ik heb ook di evoor de n-gage geprbeerd(appart).

nu kan ik wel verbinding leggen met de mobiel naar de pc maar geen data over en weer senden.

maar ik kan ook niet en bluetooth kompoort selekteren in de pc shout van bij de mobieltjes

allen een infrarood poort(MAAR DOE HEB IK NIET)

wie ban me helpen???????:-(