Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

aanschaf BT carkit wie heeft tips ?

• Arno

Hallo,

ik overweeg de aanschaf van een bluetooth carkit met auto mute….

ik gebruik een SonyEricsson T68i en een Nokia 6310i….

wie heeft er tips/ervaringen met carkit van bv:

- Ericsson

- Parrot

- Nokia

alvast bedankt

ps: mijn auto is telefoon voorbereid met o.a antenne en microfoon (is dit te gebruiken ?)

• pieter

De enige optie is dan de Parrot bluetooth carkit, aangezien die werkt met beide toestellen. De nokia bluetooth carkit werkt niet met de t68i en de SE carkit niet met de 6310i. Met de parrot heb ik zelf geen ervaring, wel heb ik diverse geluiden gehoord dat het een prima apparaat is.

• John

Ik heb zelf net de Parrot CK3000 gekocht voor mn T68i.

Nu blijkt Sony Ericsson een nieuwe software versie in het toestel te hebben gestopt waardoor deze niet meer met de Parrot kan communiceren.

De instellingen van de CK3000 kunnen niet meer via de telefoon benaderd worden. Ook kunnen geen voice commando's meer gegeven worden aan de kit, noch is het geheugen van de CK3000 aanspreekbaar.

Na de eerste oproep blijft de kit de piepsignalen geven en de radio Muten wat errrugg irritant is. Alleen de auto uit zetten en weer te starten lijkt het probleem (heel even) op te lossen. Let dus op met de software versie van je T68i voordat je een parrot koopt. Oudere versies schijnen er wel goed mee te communiceren.

groeten, John

• lauwtje

Ik heb al vanaf begin 2002 een Parrot Carkit in mijn auto. In combinatie met een NOKIA 6310. Werkt uitstekend, echt NOOIT problemen gehad.

Mensen die ik belde, vlak na installatie, merkten juist op dat de geluidskwaliteit beter is dan van een standaard car-kit.

De Parrot is, in comb. met de NOKIA een echte aanrader. Voor de T68 weet ik het niet

• Chino

Weet je dat wel heel zeker?

Bluetooth is Bluetooth, ze moeten gewoon werken ongeacht het merk!