Hallo Allen,
Kan iemand mij vertellen welk merk bluetooth usb het meest geschikt is voor de nokia 7650??
Dank!!!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsblue-tooth adapter kopen maar die zijn duur en worden nog niet officieel door XP ondersteund ( komt in service pack 2 ) Voordeel is wel dat je dan door het hele huis contact kan maken tussen computer en phone (+- 10 meter) Ik heb al een programma gezien op het net om winamp op je computer te kunnen bedienen met je phone via bluetooth (dat is nog eens een luxe afstandsbediening) mocht je een “blauwe tand” kopen koop dan NIET die van 3com (daar zie ik op het net de meeste problemen mee) ook de Microsoft blue-tooth adaptor van de wireless mouse werkt (goed) niet samen met de Nokia, De MSI & TDK schijnen wel redelijk te werken.
met vriendelijke groet Bas Poort
Ik heb een sitecom bluetooth adapter gekocht, deze werkte direct problemloos.
Ik kon zonder problemen een afbeelding naar de 7650 sturen.
Ik heb alleen nog een vraagje: is het verzenden van een bestand via buetooth kosteloos of rekent t-mobile hier wat voor.
Het lijkt mij dat dit toch puur een overdracht tussen pc en telefoon is, of zie ik dat fout?Sander schreef:
>
> Hallo Allen,
>
> Kan iemand mij vertellen welk merk bluetooth usb het meest
> geschikt is voor de nokia 7650??
>
> Dank!!!
Bij de nokia apparaten is het beste om nokia bluetooth dongles te gebruiken
die van msi,trust,bt zullen het bij de een wel doen en bij de andere weer niet.
om te kunnen internetten via blue tooth zul je om de pc/laptop een inbelverbinding moeten maken zoals je deze ook voor een normale inbelverbinding zou doen kies als je voor een modem moet kiezen voor de bluetooth modem
op je telefoon instellen of je via gsm of gprs wilt internetten
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?