Dat is helemaal fout, je kunt (bij mijn T68 tenminste wel) de functie voor de BLtht headset op: Automatisch of op AAN zetten!
Bij automatisch gaat de headset na 2 x overgaan van de telefoon ook over op de headset en kun je het gesprek hier opnemen, zelf een gesprek beginnen gaat op deze manier niet.
Als de headset bij de GSM in de buurt is, gaat een gesprek gebeld vanuit de GSM automatisch over naar de headset, ik kan dan kiezen: in de GSM aannemen of bij geen keuze gemaakt te hebben, automatisch op de headset.
Bij AAN staat de verbinding altijd aan en kun je ook vanaf de headset gesprekken beginnen d.m.v. spraakherkenning.
Het nadeel van AAN is dat het batterijverbruik in mijn geval met 1/5afneemt dus normaal gaat mijn GSM 300 uur standby en bij AAN maar 240 uur, maar dat zijn nog altijd 10 dagen (zonder te bellen wel)
Ik gebruik nu al 2 jaar lang de HBH 15 en ben zeer tevreden over deze haedset van Ericsson.
En raad hem iedereen aan, tenmiste als je overal en niet alleen in de auto handsfree wil bellen,
Het grote nadeel van de HBH 15 is zijn relatief korte standby tijd 70 uur, dat word jammer genoeg niet beter bij de nieuwe modellen.zie internet.
je kunt hem natuurlijk wel heel makkelijk uitzetten, 4 sec knop indrukken en hij is uit en weer 4sec. en hij is weer aan, opladen kan in de auto, dus wat wil je nog meer.
Suc6 ermee.
Ps, zodra de nieuwe HBH 60 uitkomt is mijn HBH 15 te koop voor de helft van de huidige verkooprijs: zie internet ! Nieuw koste hij fl 799,-
Rick schreef:
>
> Vorige week wilde ik de Sony Ericsson bluetooth headset kopen
> om te gebruiken met mijn Nokia 6310i.
> Werd echter afgeraden door verkoper bij RAF. Idem voor de
> Plantronics.
> Ze hebben beide headsets uitgebreid getest en de verbinding
> blijft continu openstaan waardoor de batterij van de headset
> in no-time leeg is.
> Weet iemand hier meer van, is er misschien een andere
> oplossing?